„To hasło jest też kwintesencją charakteru samego Harnasia, w doskonały sposób podkreślając jego dwoistość.” – mówi Anna Rogalska, Marketing Manager w Carlsberg Polska. „Z jednej strony mamy więc Harnasia bohaterskiego i zdolnego do poświęceń, z drugiej zaś, jak na Harnasia przystało, po prostu zbója. W reklamie widzimy też Harnasia szarmanckiego wobec Maryny, ale i męskiego, silnego, w gronie swych towarzyszy.”
„W haśle pojawia się również pewna gra słów” – dodaje Joanna Bieńkowska, Junior Brand Manager marki Harnaś. „Sformułowanie „Dobry Harnaś” odnieść można zarówno do filmowej postaci Harnasia z reklamy, jak i oczywiście do samego piwa. Mamy nadzieję, że nowa reklama spodoba się naszym stałym konsumentom, a tych którzy do tej pory nie próbowali piwa Harnaś sprowokuje, żeby sami przekonali się, że Harnaś jest naprawdę „Dobry”!
Autorem kreacji reklamy jest agencja Red8 Communications Group. Reklama została wyprodukowana przez studio filmowe Propeller Film. Animacja przygotowana została przez Studio Alien FX.
30 sekundowe spoty będą emitowane na antenie największych stacji telewizyjnych, takich jak TVP1, TV2, TVP3, Polsat, TVN, TV4 i TVN7.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Media Direction OMD.
Poza reklamą TV, wiosenna kampania marki obejmować będzie także nawiązującą do filmu reklamowego kampanię outdoorową, prowadzoną na terenie całej Polski.
Kampania telewizyjna „Dobry harnaś, ale zbój” znajdzie także odniesienie na wiosennej odsłonie strony internetowej marki www.piwoharnas.pl, na której będzie można, między innymi, wziąć udział w grze „Uratuj owieczkę”.
Nowa odsłona strony internetowej opracowana została przez agencję interaktywną byss.pl.
tagi: harnaś,kampania, ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...