Kampania prowadzona jest przede wszystkim w pismach kobiecych, takich jak: „Claudia”, „Gala”, „Naj”, „Pani Domu”, „Poradnik domowy”, „Przyjaciółka”, „Tina” oraz tygodniku ‘Wprost”
i magazynie „Moje Gotowanie”. W poszczególnych tytułach ukazywać się będą standardowe formy reklam, a także advertoriale i sponsorowane cykle porad oraz przepisów do kolekcjonowania. Podravka zdecydowała się także na objęcie patronatem specjalnego wydania tygodnika „Przyjaciółka” o tematyce grillowej. Działania reklamowe będą prowadzone w kwietniu i maju. Ich grupę docelową stanowią kobiety w wieku powyżej 30 lat podejmujące decyzje zakupowe.
Kampania prasowa jest kontynuacją marcowej kampanii telewizyjnej. Za kreację reklam odpowiada agencja BBDO, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Informacje o firmie Podravka
Podravka jest najsłynniejszą firmą chorwacką, znaną przede wszystkim z produkcji spożywczej. Firma posiada w swojej ofercie bardzo szeroką gamę produktów. Ma doświadczenie zarówno w produkcji przetworów mięsnych, dań gotowych, dodatków do potraw, jak i odżywek dla dzieci, słodyczy, herbat oraz napojów. W Polsce znana jest jako największy specjalista w dziedzinie przypraw i dodatków do potraw, głównie dzięki Vegecie.
Firma powstała jeszcze przed drugą wojną światową, a jej początki były skromne i niczym nie zapowiadały dzisiejszych osiągnięć. W 1934 roku bracia Mateusz i Marian Wolf założyli małą przetwórnię owoców, która później stała się podstawą Podravki. Po drugiej wojnie światowej fabryka została znacjonalizowana i otrzymała obecną nazwę. Marka Vegeta pojawiła się na rynku w 1959 roku i w krótkim czasie stała się wizytówką Podravki. W latach sześćdziesiątych Vegeta dotarła również za granicę.
Podravka sprzedaje obecnie swoje produkty w 40 krajach świata i zatrudnia ok. 7400 pracowników. Koncern ma firmy w 17 krajach na całym świecie, a fabryki w 5 krajach – Chorwacji, Słowenii, Czechach, Słowacji i od 2000 roku także w Polsce.
tagi: kampania,podravka,vegeta,wiadomości,nowości ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...