Kampania prowadzona jest przede wszystkim w pismach kobiecych, takich jak: „Claudia”, „Gala”, „Naj”, „Pani Domu”, „Poradnik domowy”, „Przyjaciółka”, „Tina” oraz tygodniku ‘Wprost”
i magazynie „Moje Gotowanie”. W poszczególnych tytułach ukazywać się będą standardowe formy reklam, a także advertoriale i sponsorowane cykle porad oraz przepisów do kolekcjonowania. Podravka zdecydowała się także na objęcie patronatem specjalnego wydania tygodnika „Przyjaciółka” o tematyce grillowej. Działania reklamowe będą prowadzone w kwietniu i maju. Ich grupę docelową stanowią kobiety w wieku powyżej 30 lat podejmujące decyzje zakupowe.
Kampania prasowa jest kontynuacją marcowej kampanii telewizyjnej. Za kreację reklam odpowiada agencja BBDO, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Informacje o firmie Podravka
Podravka jest najsłynniejszą firmą chorwacką, znaną przede wszystkim z produkcji spożywczej. Firma posiada w swojej ofercie bardzo szeroką gamę produktów. Ma doświadczenie zarówno w produkcji przetworów mięsnych, dań gotowych, dodatków do potraw, jak i odżywek dla dzieci, słodyczy, herbat oraz napojów. W Polsce znana jest jako największy specjalista w dziedzinie przypraw i dodatków do potraw, głównie dzięki Vegecie.
Firma powstała jeszcze przed drugą wojną światową, a jej początki były skromne i niczym nie zapowiadały dzisiejszych osiągnięć. W 1934 roku bracia Mateusz i Marian Wolf założyli małą przetwórnię owoców, która później stała się podstawą Podravki. Po drugiej wojnie światowej fabryka została znacjonalizowana i otrzymała obecną nazwę. Marka Vegeta pojawiła się na rynku w 1959 roku i w krótkim czasie stała się wizytówką Podravki. W latach sześćdziesiątych Vegeta dotarła również za granicę.
Podravka sprzedaje obecnie swoje produkty w 40 krajach świata i zatrudnia ok. 7400 pracowników. Koncern ma firmy w 17 krajach na całym świecie, a fabryki w 5 krajach – Chorwacji, Słowenii, Czechach, Słowacji i od 2000 roku także w Polsce.
tagi: kampania,podravka,vegeta,wiadomości,nowości ,
Profi S.A., jedna z wiodących firm w segmencie produktów...
Subindeks dla tego sektora wyniósł tylko 47,9 pkt., co...
Historyczne wzrosty cen kakao i rosnąca presja kosztowa...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...