Akcja „Kuchenny SERwiwal” była prowadzona w ramach serwisu seromaniacy.pl, działania były spójne z nową komunikacją przygotowaną dla telewizji. Internauci mieli okazję wejść w świat serów Hochland poprzez grę flaszową. To była pierwsza tego typu aktywność zaproponowana przez Hochland internautom i cieszyła się ogromnym powodzeniem. Akcja gry miała miejsce w kuchni, a konkretnie w lodówce, w której ukryte były sery Hochland. Użytkownicy portalu mieli za zadanie odnaleźć sery topione Hochland na czas, przy okazji dowiadywali się różnych ciekawostek na temat serów. Aby urozmaicić pościg za nagrodą – uczestnicy musieli odpowiedzieć na pytanie „jaki jest Twój sposób na szybkie śniadanie z serem Hochland?“.
Celem działań w ramach zaproponowanej zabawy i takiego niestandardowego sposobu komunikacji z konsumentem było podkreślenie, że Hochland to marka dynamiczna i na czasie. Trwające od 15.10.2012 do 11.11.2012 działania objęły konkurs, kampanię social ads, reklamy Google, reklamy display na witrynach kontekstowych oraz portalach horyzontalnych, a także mailing.
Finaliści akcji „Kuchenny SERwiwal”, uczestnicy warsztatów podzieleni zostali na cztery grupy. Po przydzieleniu tematu, a było to śniadanie u Tiffaniego po warszawsku, obiady czwartkowe, podwieczorek przy mikrofonie i romantyczna kolacja we dwoje, poproszeni zostali o kulinarną interpretację tematu z wykorzystaniem niezawodnych serów Hochland. Dodatkowym zadaniem towarzyszącym kulinarnej interpretacji był również aspekt artystyczny: namalowanie portretu, wygłoszenie autorskiego monologu.. Uczestnicy bardzo kreatywnie podeszli do pracy, a efekt końcowy był wielkim zaskoczeniem, także dla samego Andrzeja Polana. Przygotowane dania zostały zaserwowane uczestnikom i przy okazji poddane zbiorowej ocenie. Było pysznie i bardzo kreatywnie, jak na seromaniaków przystało!
tagi: Kuchenny SERwiwial , Hochland , ser , sery , Almette ,
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...