Kampania skierowana jest do kobiet w wieku 20-49 lat, ze średnim i wyższym wykształceniem oraz dochodami powyżej 1800 pln. Działania będą trwać 10 tygodni i obejmie wysokonakładowe tytuły prasy dla pań: Claudia Twój Styl, Olivia, Wysokie Obcasy, Świat Kobiety, Poradnik Domowy, Gazeta Wyborcza dod.Telewizyjny, Przyjaciółka, Pani Domu, NAJ, Tina, Pani, Viva, Focus, Gala, Newsweek, Voyage. W działaniach prasowych wykorzystana została forma advertoriali, które – zarówno tekstem, przepisem kulinarnych jak i zdjęciem rodzajowym – wprowadzają w klimat kuchni włoskiej i zachęcają do spróbowania jej oryginalnych dań przygotowanych dzięi produktom Kamis VIVA ITALIA.
Kampania prasowa promuje również nową witrynę www.kamisitalia.pl poświęconą w całości kuchni włoskiej i kulinarnym inspiracjom Kamis.
Projekt opakowań produktów Kamis VIVA ITALIA: Dragon Rouge,
Kreacja ATL: Young and Rubicam,
Kreacja BTL: agencja Radna.
Linia Kamis VIVIA ITALIA obejmuje 5 produktów do różnego rodzaju sosów: Pasta alla Bolognese, Pasta alla Arrabbiata, Pasta alla Carbonara, Pasta alla Marinara, Pasta alla Aglio Olio. Unikalność linii VIVA ITALIA to przede wszystkim receptury – oparte na tradycyjnych, włoskich recepturach, łatwości szybkość przygotowania, bogactwo naturalnych składników, gruboziarnista struktura przypraw i brak konserwantów.
Kamis VIVA ITALIA rozwija kategorią fixów o innowacyjną i unikalną linię, która jest odpowiedzią na ogromną popularność kuchni włoskiej w Polsce. Linia dedykowana jest konsumentom, którzy lubią oryginalne smaki, cenią produkty bogate w naturalne składniki i szukają gotowych, szybkich rozwiązań kulinarnych.
Dodatkowe Informacje: Dział PR Kamis Przyprawy S.A.Sylwia Kalska, tel. 0608 035 514
tagi: kamis,kampania,wiadomości ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...