Wydawca informuje

Miesięcznik Hurt & Detal - jeszcze bliżej Kupca

Środa, 28 listopada 2012
„Być bliżej Kupca” – to wizja rozwoju, którą już od listopada wprowadziliśmy i będziemy dalej rozwijać w miesięczniku Hurt & Detal. Jest to zmiana która wyróżnia nas zdecydowanie spośród pozostałych tytułów pism handlowych na polskim rynku. Potwierdziły to również pierwsze opinie uzyskane od właścicieli sklepów, którzy przeczytali listopadowe wydanie miesięcznika Hurt & Detal.
Zależy nam, aby miesięcznik Hurt & Detal czytany był przez właścicieli sklepów „od deski do deski”, a tym samym chcemy zagwarantować naszym Partnerom Handlowym, że treści reklamowe, które zamieszczają w naszym magazynie są zauważalne przez Kupców niezależnie od miejsca w którym zostały zamieszczone.

Prowadzone przez nas od ponad 10 miesięcy wywiady realizowane bezpośrednio w placówkach handlowych wskazały, iż najchętniej czytane są treści dotyczące tematyki bezpośrednio związanej z życiem sklepu, problemami oraz sukcesami odnoszonymi przez Kupców, jak również porady.

Jak zapewne zauważyliście Państwo po lekturze listopadowego numeru Hurt & Detal – duża część artykułów a w szczególności kategorie produktowe realizowane są bezpośrednio w sklepach. Powoduje to, że opublikowane treści są jeszcze chętniej czytane przez właścicieli sklepów.

Ważne informacje uzyskane od producentów, hurtowników i dystrybutorów – nie „znikają” teraz w długim – ogólnym - tekście. Teraz występują w oddzielnej części artykułu – w zauważalnych ramkach. Dodatkowo przy wypowiedziach producentów zamieszczamy produkty w formie graficznej (Oferta Producenta).

Pozostała zawartość miesięcznika Hurt & Detal, to również bardzo ważne dla Kupca treści, jak:  wiadomości z rynku FMCG, wywiady z ludźmi wyznaczającymi trendy rynkowe, porady, konkursy, nowości produktowe, a także inne artykuły bezpośrednio dotyczące działalności handlowej.

Oprócz zmian samej treści, uatrakcyjniliśmy również layout pisma oraz kolorystykę, powodując że magazyn Hurt & Detal jest obecnie jeszcze bardziej przyjazny dla właściciela sklepu.

Wsparciem dla miesięcznika Hurt & Detal jest doskonale funkcjonujący Portal Kupców Polskich (www.hurtidetal.pl), w którym na bieżąco zamieszczamy ważne informacje rynkowe.

Mamy nadzieję, że nowy układ i tematyka miesięcznika Hurt & Detal spotka się z Państwa uznaniem i pozwoli nam na dalsze rozwijanie współpracy.

Pozdrawiam serdecznie

Tomasz Pańczyk
Redaktor Naczelny
Miesięcznik Hurt & Detal

tagi: hurt & detal , hurtidetal , hurt i detal , prasa handlowa , handel ,