Wiadomości

Ulubione produkty z Biedronki

Wtorek, 27 listopada 2012 Autor: Maja Święcka,
Pieluchy Dada, jogurt FruVita oraz Mleko Prawdziwe zdobyły największe uznanie wśród ponad 150 000 klientów uczestniczących w konkursie konsumenckim Biedronki. Konkurs na ulubiony produkt marki własnej zorganizowano w październiku z okazji otwarcia 2 000. sklepu sieci Biedronka. Na laureatów czekało ponad 2 tysiące nagród w postaci bonów zakupowych o wartości nawet dwóch tysięcy złotych do wydania na zakupy w sklepach Biedronka.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczyło wybrać ulubiony produkt z oferty sieci Biedronka, a następnie wysłać wiadomość wraz z uzasadnieniem wyboru sms-em lub za pośrednictwem strony internetowej. Nad wyłonieniem zwycięzców i prawidłowym przebiegiem konkursu czuwała niezależna Komisja Konkursowa. Nadesłane przez Klientów opisy oceniała biorąc pod uwagę przede wszystkim oryginalność i kreatywność nadesłanych zgłoszeń.

Konkurs spotkał się z ogromnym zainteresowaniem. Wzięło w nim udział ponad 150 000 klientów, zaś dedykowana strona internetowa konkursu zanotowała ponad 360 tysięcy odwiedzin. To jeden z najwyższych poziomów uczestnictwa wśród konkursów organizowanych w naszym kraju w ostatnim czasie.

Wśród najchętniej opisywanych przez uczestników konkursu produktów znalazły się zarówno produkty spożywcze jak i przemysłowe, takie jak: m.in. pieluchy Dada, jogurt FruVita, mleko Prawdziwe, chusteczki Delikatne czy kanapka zbożowa  Mleczny Start.

Nadesłane zgłoszenia potwierdziły doskonałą znajomość oferty produktowej sieci Biedronka wśród Klientów. Uczestnicy wykazali się również niezwykłą pomysłowością w opisywaniu produktów. Konkurs udowodnił, że nawet o zwykłych artykułach codziennego użytku Klienci potrafią pisać z humorem, a nawet z nutką poezji.

Szczegóły konkursu oraz listę nagrodzonych można znaleźć na stronie www.2000sklepow.pl. Bony na zakupy w dowolnym sklepie sieci Biedronka trafią do zwycięzców jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia.

Konkurs na ulubiony produkt z Biedronki był jednym z elementów kampanii promującej otwarcie 2 000 placówki sieci w Polsce, które odbyło się 8 października br. w Łodzi.

tagi: Biedronka ,