Aby wziąć udział w konkursie wystarczyło wybrać ulubiony produkt z oferty sieci Biedronka, a następnie wysłać wiadomość wraz z uzasadnieniem wyboru sms-em lub za pośrednictwem strony internetowej. Nad wyłonieniem zwycięzców i prawidłowym przebiegiem konkursu czuwała niezależna Komisja Konkursowa. Nadesłane przez Klientów opisy oceniała biorąc pod uwagę przede wszystkim oryginalność i kreatywność nadesłanych zgłoszeń.
Konkurs spotkał się z ogromnym zainteresowaniem. Wzięło w nim udział ponad 150 000 klientów, zaś dedykowana strona internetowa konkursu zanotowała ponad 360 tysięcy odwiedzin. To jeden z najwyższych poziomów uczestnictwa wśród konkursów organizowanych w naszym kraju w ostatnim czasie.
Wśród najchętniej opisywanych przez uczestników konkursu produktów znalazły się zarówno produkty spożywcze jak i przemysłowe, takie jak: m.in. pieluchy Dada, jogurt FruVita, mleko Prawdziwe, chusteczki Delikatne czy kanapka zbożowa Mleczny Start.
Nadesłane zgłoszenia potwierdziły doskonałą znajomość oferty produktowej sieci Biedronka wśród Klientów. Uczestnicy wykazali się również niezwykłą pomysłowością w opisywaniu produktów. Konkurs udowodnił, że nawet o zwykłych artykułach codziennego użytku Klienci potrafią pisać z humorem, a nawet z nutką poezji.
Szczegóły konkursu oraz listę nagrodzonych można znaleźć na stronie www.2000sklepow.pl. Bony na zakupy w dowolnym sklepie sieci Biedronka trafią do zwycięzców jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia.
Konkurs na ulubiony produkt z Biedronki był jednym z elementów kampanii promującej otwarcie 2 000 placówki sieci w Polsce, które odbyło się 8 października br. w Łodzi.
tagi: Biedronka ,
Żywiec Zdrój przekazał kolejne środki finansowe w ramach...
E.Leclerc zdobył dwa prestiżowe wyróżnienia przyznawane...
Wyniki BLIX AWARDS 2024....
Branże energochłonne liderem takich inwestycji...
Przez ostatnie trzy lata wynagrodzenie minimalne rosło w...
Biznes apeluje o większą stabilizację prawa i obciążeń...
Teraz ich aktywność w UE jest niewielka...
Ma być szybciej i sprawniej...