„Cieszymy się, że udało nam się nawiązać współpracę z firmą Wittchen, która jest liderem w swojej branży. Mamy co najmniej jedną cechę wspólną - łączy nas dbałość o jakość produktów, jakie oferujemy naszym klientom. Chcemy móc rozwijać współpracę z renomowanymi markami i widzimy coraz większą wolę współpracy także po ich stronie” – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
W ofercie Lidla pojawi się ponad 20 różnych modeli skórzanych portfeli damskich i męskich z charakterystycznym logo Wittchen. Wszystkie produkty będą w eleganckich, oryginalnych opakowaniach. Dominująca kolorystyka kolekcji męskiej, obejmująca również skórzane paski, to czerń i brąz. Portfele damskie będą dostępne także w odcieniach czerwieni.
Cena: Portfele z kolekcji damskiej i męskiej: 149 zł/1 szt.
Cena: Pasek męski: 79 zł/1 szt.
Intermarché w Polsce rozpoczyna 2025 rok z nowym Prezesem oraz...
Polska jest dużym producentem rolnym UE i zarazem krajem mocno...
Jeden z czołowych banków w Polsce wprowadza nową strategię...
Prognozy ekspertów na 2025 r....
Od 1 stycznia 2025 roku obowiązuje nowe rozporządzenie Rady...
87% czterdziestolatków ma w swojej historii zawodowej przerwę...
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też...
Znani eksperci nie mają żadnych złudzeń. 2024 rok pod...