„Cieszymy się, że udało nam się nawiązać współpracę z firmą Wittchen, która jest liderem w swojej branży. Mamy co najmniej jedną cechę wspólną - łączy nas dbałość o jakość produktów, jakie oferujemy naszym klientom. Chcemy móc rozwijać współpracę z renomowanymi markami i widzimy coraz większą wolę współpracy także po ich stronie” – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
W ofercie Lidla pojawi się ponad 20 różnych modeli skórzanych portfeli damskich i męskich z charakterystycznym logo Wittchen. Wszystkie produkty będą w eleganckich, oryginalnych opakowaniach. Dominująca kolorystyka kolekcji męskiej, obejmująca również skórzane paski, to czerń i brąz. Portfele damskie będą dostępne także w odcieniach czerwieni.
Cena: Portfele z kolekcji damskiej i męskiej: 149 zł/1 szt.
Cena: Pasek męski: 79 zł/1 szt.
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...