„Cieszymy się, że udało nam się nawiązać współpracę z firmą Wittchen, która jest liderem w swojej branży. Mamy co najmniej jedną cechę wspólną - łączy nas dbałość o jakość produktów, jakie oferujemy naszym klientom. Chcemy móc rozwijać współpracę z renomowanymi markami i widzimy coraz większą wolę współpracy także po ich stronie” – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
W ofercie Lidla pojawi się ponad 20 różnych modeli skórzanych portfeli damskich i męskich z charakterystycznym logo Wittchen. Wszystkie produkty będą w eleganckich, oryginalnych opakowaniach. Dominująca kolorystyka kolekcji męskiej, obejmująca również skórzane paski, to czerń i brąz. Portfele damskie będą dostępne także w odcieniach czerwieni.
Cena: Portfele z kolekcji damskiej i męskiej: 149 zł/1 szt.
Cena: Pasek męski: 79 zł/1 szt.
Żywiec Zdrój przekazał kolejne środki finansowe w ramach...
E.Leclerc zdobył dwa prestiżowe wyróżnienia przyznawane...
Wyniki BLIX AWARDS 2024....
Branże energochłonne liderem takich inwestycji...
Przez ostatnie trzy lata wynagrodzenie minimalne rosło w...
Biznes apeluje o większą stabilizację prawa i obciążeń...
Teraz ich aktywność w UE jest niewielka...
Ma być szybciej i sprawniej...