„Cieszymy się, że udało nam się nawiązać współpracę z firmą Wittchen, która jest liderem w swojej branży. Mamy co najmniej jedną cechę wspólną - łączy nas dbałość o jakość produktów, jakie oferujemy naszym klientom. Chcemy móc rozwijać współpracę z renomowanymi markami i widzimy coraz większą wolę współpracy także po ich stronie” – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
W ofercie Lidla pojawi się ponad 20 różnych modeli skórzanych portfeli damskich i męskich z charakterystycznym logo Wittchen. Wszystkie produkty będą w eleganckich, oryginalnych opakowaniach. Dominująca kolorystyka kolekcji męskiej, obejmująca również skórzane paski, to czerń i brąz. Portfele damskie będą dostępne także w odcieniach czerwieni.
Cena: Portfele z kolekcji damskiej i męskiej: 149 zł/1 szt.
Cena: Pasek męski: 79 zł/1 szt.
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...