Klienci docenili Żabkę przede wszystkim za dogodne godziny otwarcia, bliskość, ciekawe promocje i dobrze dobrany, wysokiej jakości asortyment.
„Nagroda Konsumencki Lider Jakości 2012 jest dla nas potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o naszych sklepach, a to dla nas najcenniejsza rekomendacja. Chcemy być blisko naszych Klientów, sukcesywnie analizujemy ich potrzeby, wprowadzamy nowe rozwiązania jak mini kawiarnia czy dostępność świeżego pieczywa po południu. Chcemy być blisko nie tylko pod względem lokalizacji, ale także w sensie mentalnym, stając się ulubionym sklepem pierwszego wyboru dla milionów Polaków” – mówi Jacek Spychała, Dyrektor Marketingu i PR w Żabka Polska.
Zakres badań realizowanych w ramach Programu KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2012 dotyczył opinii Konsumentów na temat jakości wybranych produktów i usług na rynku polskim. Celem było zdobycie wiedzy o jakości produktów i usług (miara jakości), zbudowanie rankingu, zdefiniowanie segmentów produktów i usług o zróżnicowanym poziomie jakości.
tagi: Konsumencki Lider Jakości 2012 , Żabka ,
W jaki sposób prognozowana przez ekonomistów niepewność...
Donald Trump chce wyrównać bilans handlowy USA z UE, a drogą...
Woda, napoje gazowane, soki, gotowe herbaty – to niektóre z...
W ciągu 2 lat kurs bitcoina może dojść do 250 tys. dolarów...
Prognozy ekspertów na 2025 r....
Od 1 stycznia 2025 roku obowiązuje nowe rozporządzenie Rady...
87% czterdziestolatków ma w swojej historii zawodowej przerwę...
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też...