Klienci docenili Żabkę przede wszystkim za dogodne godziny otwarcia, bliskość, ciekawe promocje i dobrze dobrany, wysokiej jakości asortyment.
„Nagroda Konsumencki Lider Jakości 2012 jest dla nas potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o naszych sklepach, a to dla nas najcenniejsza rekomendacja. Chcemy być blisko naszych Klientów, sukcesywnie analizujemy ich potrzeby, wprowadzamy nowe rozwiązania jak mini kawiarnia czy dostępność świeżego pieczywa po południu. Chcemy być blisko nie tylko pod względem lokalizacji, ale także w sensie mentalnym, stając się ulubionym sklepem pierwszego wyboru dla milionów Polaków” – mówi Jacek Spychała, Dyrektor Marketingu i PR w Żabka Polska.
Zakres badań realizowanych w ramach Programu KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2012 dotyczył opinii Konsumentów na temat jakości wybranych produktów i usług na rynku polskim. Celem było zdobycie wiedzy o jakości produktów i usług (miara jakości), zbudowanie rankingu, zdefiniowanie segmentów produktów i usług o zróżnicowanym poziomie jakości.
tagi: Konsumencki Lider Jakości 2012 , Żabka ,
Żywiec Zdrój przekazał kolejne środki finansowe w ramach...
E.Leclerc zdobył dwa prestiżowe wyróżnienia przyznawane...
Wyniki BLIX AWARDS 2024....
Branże energochłonne liderem takich inwestycji...
Przez ostatnie trzy lata wynagrodzenie minimalne rosło w...
Biznes apeluje o większą stabilizację prawa i obciążeń...
Teraz ich aktywność w UE jest niewielka...
Ma być szybciej i sprawniej...