Klienci docenili Żabkę przede wszystkim za dogodne godziny otwarcia, bliskość, ciekawe promocje i dobrze dobrany, wysokiej jakości asortyment.
„Nagroda Konsumencki Lider Jakości 2012 jest dla nas potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o naszych sklepach, a to dla nas najcenniejsza rekomendacja. Chcemy być blisko naszych Klientów, sukcesywnie analizujemy ich potrzeby, wprowadzamy nowe rozwiązania jak mini kawiarnia czy dostępność świeżego pieczywa po południu. Chcemy być blisko nie tylko pod względem lokalizacji, ale także w sensie mentalnym, stając się ulubionym sklepem pierwszego wyboru dla milionów Polaków” – mówi Jacek Spychała, Dyrektor Marketingu i PR w Żabka Polska.
Zakres badań realizowanych w ramach Programu KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2012 dotyczył opinii Konsumentów na temat jakości wybranych produktów i usług na rynku polskim. Celem było zdobycie wiedzy o jakości produktów i usług (miara jakości), zbudowanie rankingu, zdefiniowanie segmentów produktów i usług o zróżnicowanym poziomie jakości.
tagi: Konsumencki Lider Jakości 2012 , Żabka ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...