Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki margaryna Palma z Murzynkiem, jako produktu z długą tradycją, silną rekomendacją do domowych wypieków i gwarancją kulinarnej satysfakcji, w kluczowym dla całorocznej sprzedaży, okresie przedświątecznym.
Emisję piętnastosekundowych spotów zaplanowano w TVN Style, Polsat Cafe, TVN7, PULS, TTV, a także dwunastu kanałach tematycznych z pakietu At Media. Ponadto, reklama będzie emitowana w weekendowym paśmie kina familijnego TVN i Polsatu oraz w paśmie śniadaniowym TVP. Billboardy sponsorskie pojawią się przed wybranymi programami TVP i TVN. Kampania prasowa koncentruje się na wybranych tytułach poradnikowych i kobiecych wydawnictw Bauer i Edipresse; spoty radiowe będą emitowane w stacjach RMF FM i RMF Classic. Kampanię bannerową w Internecie zaplanowano w wybranych portalach i blogach kulinarnych.
Kompleksową realizację kampanii, obejmującą kreację spotów i ogłoszeń prasowych, a także zakup wszystkich mediów, powierzono Innovations Communications Group. Działania PR dla marki Palma z Murzynkiem realizuje projektowo Kolterman Media Communications.
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...