Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki margaryna Palma z Murzynkiem, jako produktu z długą tradycją, silną rekomendacją do domowych wypieków i gwarancją kulinarnej satysfakcji, w kluczowym dla całorocznej sprzedaży, okresie przedświątecznym.
Emisję piętnastosekundowych spotów zaplanowano w TVN Style, Polsat Cafe, TVN7, PULS, TTV, a także dwunastu kanałach tematycznych z pakietu At Media. Ponadto, reklama będzie emitowana w weekendowym paśmie kina familijnego TVN i Polsatu oraz w paśmie śniadaniowym TVP. Billboardy sponsorskie pojawią się przed wybranymi programami TVP i TVN. Kampania prasowa koncentruje się na wybranych tytułach poradnikowych i kobiecych wydawnictw Bauer i Edipresse; spoty radiowe będą emitowane w stacjach RMF FM i RMF Classic. Kampanię bannerową w Internecie zaplanowano w wybranych portalach i blogach kulinarnych.
Kompleksową realizację kampanii, obejmującą kreację spotów i ogłoszeń prasowych, a także zakup wszystkich mediów, powierzono Innovations Communications Group. Działania PR dla marki Palma z Murzynkiem realizuje projektowo Kolterman Media Communications.
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...