„Formuła jest taka sama jak w I edycji. Udział w programie biorą klienci, którzy dokonają rejestracji na dedykowanej stronie programu. Klient zbiera kody alfanumeryczne, które umieszczone są pod etykietami naszych produktów (produktów objętych programem) i zamienia je na punkty, które w dowolnym momencie trwania programu może wymienić na wyjątkowe nagrody. Katalog 3000 dostępnych nagród znajduje się na stronie programu www.nagrody.pekpol.pl” – mówi Małgorzata Wódkiewicz z Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka.
Program trwa od 12 listopada do 28 lutego 2013 r.
Klienci, którzy chcieliby uczestniczyć w programie, powinni skontaktować się z przedstawicielem handlowym Zakładów Mięsnych „Pekpol Ostrołęka” w swoim regionie.
Szczegóły promocji na: www.nagrody.pekpol.pl
Fot. ZM Pekpol
tagi: program lojalnościowy , „Nagradzamy ze smakiem” , zakłady mięsne , Pekpol Ostrołęka , Pekpol ,
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Eksperci podkreślają, że lojalność wobec tych formatów...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...