„Formuła jest taka sama jak w I edycji. Udział w programie biorą klienci, którzy dokonają rejestracji na dedykowanej stronie programu. Klient zbiera kody alfanumeryczne, które umieszczone są pod etykietami naszych produktów (produktów objętych programem) i zamienia je na punkty, które w dowolnym momencie trwania programu może wymienić na wyjątkowe nagrody. Katalog 3000 dostępnych nagród znajduje się na stronie programu www.nagrody.pekpol.pl” – mówi Małgorzata Wódkiewicz z Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka.
Program trwa od 12 listopada do 28 lutego 2013 r.
Klienci, którzy chcieliby uczestniczyć w programie, powinni skontaktować się z przedstawicielem handlowym Zakładów Mięsnych „Pekpol Ostrołęka” w swoim regionie.
Szczegóły promocji na: www.nagrody.pekpol.pl
Fot. ZM Pekpol
tagi: program lojalnościowy , „Nagradzamy ze smakiem” , zakłady mięsne , Pekpol Ostrołęka , Pekpol ,
W jaki sposób prognozowana przez ekonomistów niepewność...
Donald Trump chce wyrównać bilans handlowy USA z UE, a drogą...
Woda, napoje gazowane, soki, gotowe herbaty – to niektóre z...
W ciągu 2 lat kurs bitcoina może dojść do 250 tys. dolarów...
Prognozy ekspertów na 2025 r....
Od 1 stycznia 2025 roku obowiązuje nowe rozporządzenie Rady...
87% czterdziestolatków ma w swojej historii zawodowej przerwę...
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też...