„Formuła jest taka sama jak w I edycji. Udział w programie biorą klienci, którzy dokonają rejestracji na dedykowanej stronie programu. Klient zbiera kody alfanumeryczne, które umieszczone są pod etykietami naszych produktów (produktów objętych programem) i zamienia je na punkty, które w dowolnym momencie trwania programu może wymienić na wyjątkowe nagrody. Katalog 3000 dostępnych nagród znajduje się na stronie programu www.nagrody.pekpol.pl” – mówi Małgorzata Wódkiewicz z Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka.
Program trwa od 12 listopada do 28 lutego 2013 r.
Klienci, którzy chcieliby uczestniczyć w programie, powinni skontaktować się z przedstawicielem handlowym Zakładów Mięsnych „Pekpol Ostrołęka” w swoim regionie.
Szczegóły promocji na: www.nagrody.pekpol.pl
Fot. ZM Pekpol
tagi: program lojalnościowy , „Nagradzamy ze smakiem” , zakłady mięsne , Pekpol Ostrołęka , Pekpol ,
Żywiec Zdrój przekazał kolejne środki finansowe w ramach...
E.Leclerc zdobył dwa prestiżowe wyróżnienia przyznawane...
Wyniki BLIX AWARDS 2024....
Branże energochłonne liderem takich inwestycji...
Przez ostatnie trzy lata wynagrodzenie minimalne rosło w...
Biznes apeluje o większą stabilizację prawa i obciążeń...
Teraz ich aktywność w UE jest niewielka...
Ma być szybciej i sprawniej...