„Formuła jest taka sama jak w I edycji. Udział w programie biorą klienci, którzy dokonają rejestracji na dedykowanej stronie programu. Klient zbiera kody alfanumeryczne, które umieszczone są pod etykietami naszych produktów (produktów objętych programem) i zamienia je na punkty, które w dowolnym momencie trwania programu może wymienić na wyjątkowe nagrody. Katalog 3000 dostępnych nagród znajduje się na stronie programu www.nagrody.pekpol.pl” – mówi Małgorzata Wódkiewicz z Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka.
Program trwa od 12 listopada do 28 lutego 2013 r.
Klienci, którzy chcieliby uczestniczyć w programie, powinni skontaktować się z przedstawicielem handlowym Zakładów Mięsnych „Pekpol Ostrołęka” w swoim regionie.
Szczegóły promocji na: www.nagrody.pekpol.pl
Fot. ZM Pekpol
tagi: program lojalnościowy , „Nagradzamy ze smakiem” , zakłady mięsne , Pekpol Ostrołęka , Pekpol ,
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...