Kampania telewizyjna uzupełni dotychczasowe działania reklamowe i PR prowadzone od połowy marca br., obejmujące prasę parentingową i kobiecą, oraz punkty sprzedaży. Reklamy prasowe (jeden layout) pojawiają się już w wydaniach kwietniowych magazynów. Pięciotygodniowa kampania telewizyjna trwać będzie na przełomie marca i kwietnia. 10- i 30-sekundowe spoty reklamowe emitowane będą w Telewizji Polskiej, TVN, TV4 i telewizji Polsat.
Trzy nowe nektary owocowe bez jabłka i marchwi Bobo Frut dla dzieci po 6 miesiącu życia pojawiły się na rynku już na początku marca. Alima-Gerber S.A. proponuje dzieciom nektary o smakach bananowo-winogronowo-agrestowym, winogronowo-morelowo-śliwkowym oraz bananowo-wiśniowym. Wprowadzane obecnie nektary są uzupełnieniem dotychczas produkowanych soków. Nie zawierają marchwi ani jabłka, a w ich składzie znajdują się polskie owoce: agrest, śliwka i wiśnia, aby maluchy miały możliwość poznawania nowych wspaniałych smaków. Nektary są dostępne w przeźroczystych szklanych butelkach o pojemności 300 ml w cenie ok. 2,14 zł.
Od strony klienta kampanię nadzorują Anna Pastuzak, Kierownik Grupy Produktów
i Beata Grabowicz, Młodszy Kierownik ds. Produktu. Spot reklamowy przygotowała agencja QST Sp. z o.o. Media zaplanował i kupił dom mediowy MEDIACOM.
tagi: bobo,alima gerber,nowości,kampanie,promocja,wiadomości ,
Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...
Mają być gotowe w wakacje...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...