Kampania telewizyjna uzupełni dotychczasowe działania reklamowe i PR prowadzone od połowy marca br., obejmujące prasę parentingową i kobiecą, oraz punkty sprzedaży. Reklamy prasowe (jeden layout) pojawiają się już w wydaniach kwietniowych magazynów. Pięciotygodniowa kampania telewizyjna trwać będzie na przełomie marca i kwietnia. 10- i 30-sekundowe spoty reklamowe emitowane będą w Telewizji Polskiej, TVN, TV4 i telewizji Polsat.
Trzy nowe nektary owocowe bez jabłka i marchwi Bobo Frut dla dzieci po 6 miesiącu życia pojawiły się na rynku już na początku marca. Alima-Gerber S.A. proponuje dzieciom nektary o smakach bananowo-winogronowo-agrestowym, winogronowo-morelowo-śliwkowym oraz bananowo-wiśniowym. Wprowadzane obecnie nektary są uzupełnieniem dotychczas produkowanych soków. Nie zawierają marchwi ani jabłka, a w ich składzie znajdują się polskie owoce: agrest, śliwka i wiśnia, aby maluchy miały możliwość poznawania nowych wspaniałych smaków. Nektary są dostępne w przeźroczystych szklanych butelkach o pojemności 300 ml w cenie ok. 2,14 zł.
Od strony klienta kampanię nadzorują Anna Pastuzak, Kierownik Grupy Produktów
i Beata Grabowicz, Młodszy Kierownik ds. Produktu. Spot reklamowy przygotowała agencja QST Sp. z o.o. Media zaplanował i kupił dom mediowy MEDIACOM.
tagi: bobo,alima gerber,nowości,kampanie,promocja,wiadomości ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...