Przeprowadzona z sukcesem kampania reklamowa przełożyła się nie tylko na wzrost świadomości marki (+36%)*, ale również sprzedaż. Rok 2011 okazał się rekordowym rokiem pod względem sprzedaży markiz HIT. W samym okresie kampanii sprzedaż hitowych markiz wzrosła o 26%**, a w skali całego roku o 12%***.
EFFIE® Awards to jeden z najważniejszych na świecie konkursów branży komunikacji marketingowej. Konkurs nagradza sukcesy rynkowe marek osiągnięte dzięki wdrożonym kampaniom reklamowym. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 roku w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu, a obecnie realizowany w 40 krajach świata. Effie nagradza idee, które przekładają się na efektywne działanie – oryginalne pomysły, strategię i ich realizację, które osiągają realne wyniki możliwe do udokumentowania. Ma przy tym na celu nagradzanie i wyróżnianie najbardziej skutecznych kampanii w branży komunikacji marketingowej. Przyznana nagroda jest potwierdzeniem, że przeprowadzona w wspólnie z agencją Ogilvy i domem mediowym Mediacom kampania okazała się przysłowiowym strzałem w dziesiątkę.
* Bahlsen za AdTrack, dom mediowy Mediacom: pierwsza fala badania w okresie przed kampanią 31.05-04.06.2011, druga fala badania w okresie po kampanii 12.08.-25.08.2011
** Bahlsen za AC Nielsen: Sprzedaż marki Hit, Cała Polska, sprzedaż wartościowa w skumulowanym okresie JJ/AS 2011 w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej.
*** Bahlsen za AC Nielsen: Sprzedaż marki Hit, Cała Polska, sprzedaż wartościowa w skumulowanym okresie MAT DJ’12 w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej.