Kategorie produktów

Trzy pytania do...

Niedziela, 18 listopada 2012 HURT & DETAL Nr 11 (81) / 2012 (Hurt i Detal)
Trzy pytania do Doroty Liszki, Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej w Grupie Maspex Wadowice, kieruje Maja Święcka
Do końca roku jest jeszcze chwila, ale czy na dzień dzisiejszy jesteście zadowoleni z tegorocznych przychodów?

»    Już wyniki pierwszego półrocza pokazały, że uda nam się osiągnąć w tym roku większy wzrost przychodów ze sprzedaży, niż planowaliśmy.  Zwiększyliśmy sprzedaż we wszystkich obszarach naszego biznesu m.in. osiągnęliśmy rekordowe wyniki sprzedaży Tymbarku. To przełożyło się na znaczący wzrost naszych udziałów w rynku soków, nektarów i napojów –  nasze udziały ilościowe wzrosły osiągając rekordowy poziom prawie 50% (źródło: Maspex za Nielsen – cała Polska, panel handlu detalicznego, w okresie I-VII w kategorii soki, nektary i napoje bez marek własnych). Ponadto umocniliśmy naszą pozycję m.in. w rynku makaronów, mąk i produktów instant.

Co zadecydowało o takim spektakularnym sukcesie?

»    Nic nie dzieje się samo – obok mocnego wsparcia reklamowego, silnych działań wspierających w miejscach sprzedaży, atrakcyjnych akcji promocyjnych –  mamy za sobą wprowadzenie na rynek kilku atrakcyjnych nowości m.in.: NEXT od Tymbarku, Kubuś Waterrr Sport, owocowe napoje Life, nowe, miętowe smaki od Tymbarku, Kubusia na odporność – z miodem i cytryną oraz z miodem i maliną, a także musy owocowe od Kubusia.

Czy równie zadbaliście o produkty zbożowe i instant?

»    W segmencie wyrobów zbożowych, jak i produktów instant też nie odpoczywamy.  Lubella to marka kulinarna – oferująca nie tylko makaron, ale także gotowe danie, których głównym składnikiem są wysokiej jakości makarony oraz sosy, czy wprowadzone w tym roku fixy. To propozycja dla osób, żyjących w pośpiechu, które szukają inspiracji na smaczny, ciepły posiłek, który nie wymaga dużo czasu, aby go przygotować. Niedawno poszerzyliśmy także ofertę o nowe paluszki Naturesy i płatki Mlekołaki Piegołaki. W segmencie produktów instant wprowadziliśmy na rynek m.in. czekodraże z buźkami od Puchatka, Orzechy w czekoladzie  od DecoMorreno oraz weszliśmy w kategorię słodzików –  Ekland przygotował 2 linie słodkiej alternatywy: Ekland Stevia Extract oraz słodziki Ekland Sweetener. Rynek słodzików jest duży i rosnący, a stevia daje możliwość zaistnienia na nim z nowoczesną substancją słodzącą – naturalnymi słodzikami bazującymi na wyciągu z liści stevi, która nie ma kalorii, ani węglowodanów. Można powiedzieć, że to prawdziwa rewolucja.

tagi: dorota liszka , maspex wadowice ,