„Ubiegłoroczna kampania „Wrocław. Wiele twarzy, jedno piwo" i poprzedzający ją casting były dla nas bardzo ciekawym doświadczeniem. Pokazały nam, w jak niezwykły sposób miasto może budzić ludzkie emocje, jak bardzo może być tym „jedynym miejscem", w którym chce się mieszkać, opowiadać o nim, być z niego dumnym i po prostu je lubić. Równocześnie pozytywna reakcja na kampanię, zarówno wśród mieszkańców Wrocławia, jak i odwiedzających nasze miasto gości, sprawiły, że zdecydowaliśmy się kontynuować outdoorową kampanię Piasta również w tym roku. Także tym razem, podczas castingu, będziemy szukać ciekawych osobowości - ludzi, którzy, podobnie jak marka Piast, są mocno związani z Wrocławiem i kochają to miasto, stanowiąc część jego kolorytu i niepowtarzalnej atmosfery. Zapraszamy przedstawicieli wszelkich profesji, mających różne zainteresowania. Każda z tych osób będzie miała szansę na udział w dużej kampanii reklamowej marki Piast i na przeżycie z pewnością ciekawej przygody." - mówi Agnieszka Filek, Brand Manager marki Piast w Carlsberg Polska.
Kampania informacyjna, obejmująca reklamę radiową w stacji ESKA oraz informacje na plakatach i ulotkach, wykorzystująca hasło „Zostań twarzą Piasta", ruszyła 12 marca i potrwa do 21 marca br.
tagi: piast,carlsberg,promocja,wiadomości ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...