Wyróżnienia Superbrands zostały przyznane w Polsce po raz siódmy. W tegorocznej edycji na liście marek, poddanych ocenie, znalazły się aż 1863 marki konsumenckie w 30 kategoriach. Marki przeszły dwuetapowy Proces Certyfikacji, składający się z badania konsumenckiego on-line przeprowadzonego we wrześniu 2012 roku na próbie 15 000 respondentów oraz z oceny eksperckiej przez przedstawicieli Rady Marek.
"Tytuł Superbrand Polska jest potwierdzeniem, że przyjęta przez nas strategia budowania silnej marki jest efektywna. Cieszymy się tym wyjątkowym wyróżnieniem, ponieważ przyznano je w całej kategorii „artykuły spożywcze”, potwierdzając w ten sposób najwyższą jakość naszych produktów. Jesteśmy bardzo zaszczyceni tym, że po raz kolejny marka WINIARY została doceniona zarówno przez kapitułę ekspertów, jak i samych konsumentów" – mówi Leszek Wącirz, dyrektor Działu Wyrobów Kulinarnych Nestlé Polska.
Kolejny tytuł Superbrand potwierdza, że produkty marki WINIARY niezmiennie cieszą się w Polsce bardzo dużym uznaniem. Jest to tym bardziej istotne, że marka WINIARY jest rozpoznawana przez prawie 90% Polaków, a wytwarzane pod nią produkty zajmują czołowe pozycje w większości segmentów rynku wyrobów kulinarnych.
tagi: Superbrand , WINIARY , Nestle ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...