Strony wyrażają nadzieję, że nowy sklep spełni oczekiwania klientów oraz przyczyni się do zwiększenia obrotów na stacjach dzięki urozmaiconemu asortymentowi sklepu.
Sklep franczyzowy na stacji w Warszawie oferuje szeroki wybór produktów w cenach niższych niż obowiązujące w tradycyjnych osiedlowych supermarketach. Ponadto, sklep – podobnie jak stacja paliw – czynny jest całodobowo. W nowej ofercie, prócz nabiału, wędlin, warzyw i owoców, będzie również świeże pieczywo dostarczane z lokalnej piekarni oraz dania gotowe. Obszerny sklep, przejrzyste rozmieszczenie produktów oraz atrakcyjne ceny i promocje zapewniają łatwe i szybkie dokonywanie zakupów.
„Liczymy, że klienci docenią koncept, jaki został wprowadzony na tej stacji paliw. Carrefour sprawdził podobne rozwiązania już w dużych i małych miastach, a także na wsiach. Jesteśmy przekonani, że doskonale wpasuje się także w ten segment rynku, którym są stacje benzynowe, dlatego zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy z LUKOIL Polska i otworzenie pierwszego sklepu” - mówi Francois Vincent, Dyrektor ds. Franczyzy Carrefour Polska.
„Naszym celem jest zaspokojenie potrzeb klientów, wierzymy, że podjęta współpraca spotka się z życzliwym zainteresowaniem klientów. Dogodna lokalizacja, szeroki wybór produktów w rozsądnych cenach, obszerny parking oraz stała dostępność gwarantują powodzenie przedsięwzięcia” – mówi Piotr Żuromski, Dyrektor Sprzedaży Detalicznej LUKOIL Polska.
tagi: Carrefour Express , stacja paliw , LUKOIL ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...