Wiadomości

Bonduelle Polska laureatem Superbrands 2013

Piątek, 09 listopada 2012 Autor: Maja Święcka,
Prestiżowy tytuł został przyznany najsilniejszym wizerunkowo markom w Polsce. W tegorocznej edycji decydujący wpływ na wyniki mieli konsumenci.

Wśród najlepiej rozpoznawalnych i najchętniej polecanych przez konsumentów marek znalazł się Bonduelle Polska - ekspert w dziedzinie przetwórstwa warzyw istniejący na polskim rynku już od 20 lat. Firma otrzymała tytuł Superbrands 2013 w kategorii „Artykuły spożywcze”. To dowód wysokiego zaufania jakim darzą Bonduelle Polska konsumenci, którzy coraz chętniej doceniają polskie marki i wysokiej jakości rodzime produkty.

„W Bonduelle Polska dużą wagę przywiązujemy do jakości produktów. Nasi specjaliści dbają o cały proces produkcji, od nadzoru nad właściwym planem zasiewów, stanem upraw i przebiegiem zbiorów, przez staranną selekcję aż do przetworzenia warzyw mrożonych i konserwowych. Dzięki temu mamy pewność, że nasi klienci otrzymują najlepsze i najbardziej wartościowe dla codziennej diety warzywa. Bardzo cieszy nas, że polscy konsumenci docenili nasze starania” – mówi Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu regionu Polska i Prybałtyka.

Tytuły Superbrands Polska wyróżniają najsilniejsze i najlepsze w swojej branży marki, które oferują szereg korzyści konsumentom, są przez nich bardzo dobrze znane, doceniane i polecane. To marki, które w ocenie konsumentów oferują produkty i usługi wysokiej jakości oraz osiągnęły przewagę nad konkurencją. Cechuje je także duża siła wizerunku, zgodnie z oceną ekspertów.

tagi: Bonduelle , Superbrands ,