Kampania "Gdzie jest Next?" dla marki Tymbark Next otrzymała nagrodę IAB MIXX w kategorii "Najlepsze zastosowanie nowych w mediów"! Druga kampania dla marki Kubuś Waterrr Sport została uznana za najlepszą kampanię w kategorii "Marketing społecznościowy".
Nagrody MIXX przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku. Profesjonalne jury, w skład którego wchodzą eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy oceniają wszystkie części kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność.
Więcej o konkursie na stronie: http://www.mixx-awards.pl/.
Pełna lista nagrodzonych: http://www.iabpolska.pl/index.php?mnu=47&id=480
tagi: Grupa Maspex Wadowice , Maspex , Kubuś ,
Do końca 2025 r. spółka Danone przeznaczy ponad 10 mln...
Choć polska gospodarka znajduje się obecnie w fazie...
Pomimo ogromnych strat wywołanych przez niedawną powódź...
Teraz ich aktywność w UE jest niewielka...
Ma być szybciej i sprawniej...
Nest Bank publikuje raport „Przedsiębiorcy w stanie...
Polacy tracą pieniądze, ponieważ ufają reklamom...
Polscy europosłowie mówią o kryzysie strefy Schengen...