Kampania "Gdzie jest Next?" dla marki Tymbark Next otrzymała nagrodę IAB MIXX w kategorii "Najlepsze zastosowanie nowych w mediów"! Druga kampania dla marki Kubuś Waterrr Sport została uznana za najlepszą kampanię w kategorii "Marketing społecznościowy".
Nagrody MIXX przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku. Profesjonalne jury, w skład którego wchodzą eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy oceniają wszystkie części kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność.
Więcej o konkursie na stronie: http://www.mixx-awards.pl/.
Pełna lista nagrodzonych: http://www.iabpolska.pl/index.php?mnu=47&id=480
tagi: Grupa Maspex Wadowice , Maspex , Kubuś ,
Avon otworzył pierwszy punkt franczyzowy na polskim rynku....
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...