To pierwsza tak szeroko zasięgowa aktywność marki Bonduelle w internecie i zarazem unikalna w kategorii warzyw w puszkach. Kampania promuje gamę małych puszek Bonduelle. Będą w niej wykorzystywane interaktywne formy reklamowe, angażujące internautów i skłaniające do dłuższego pozostania z marką. Dużą widoczność zapewnią atrakcyjne rozwiązania kreatywne.
Dzięki obecności na największych portalach internetowych, kulinarnych oraz w mediach społecznościowych dotrzemy do ponad 8 milionów internautów, w tym do prawie 4 milionów kobiet z głównej grupy docelowej marki Bonduelle.
tagi: Bonduelle ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...