Na ulicach największych miast Polski można zobaczyć billboardy Tymbarku, przypominające, że szklanka soku to jedna z pięciu porcji owoców, warzyw lub soku. Radosne, żywe, owocowo-warzywne grafiki zachęcają do włączenia pysznych soków w harmonogram każdego dnia.
Kampanię outdoorową Tymbarku można zobaczyć m.in.: Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław.
Agencja: Brain Box
tagi: Tymbark , sok , soki , Maspex , Grupa Maspex Wadowice ,
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...