Kampania opierać się będzie na spotach emitowanych w TV, Internecie oraz platformach VOD. Zadaniem nowego spotu reklamowego jest zaprezentowanie naturalności Śmietanki oraz jej wspaniałego kremowego smaku, który idealnie komponuje się z aromatyczną, nie tylko poranną, kawą.
Głównym celem kampanii jest budowanie i kształtowanie świadomości klientów na temat marki Śmietanki – Łaciate.
Spot reklamowy emitowany jest w stacjach głównych: TVP, Polsat, TVN oraz w wielu stacjach niszowych: TVN Style, TVN 7, TVN 24, Puls, TVN Meteo; Polsat 2, TV4, Polsat Cafe, Film, News; AT Media; TVP Kultura, Seriale, Historia i Polonia.
Równocześnie z kampanią TV, prowadzona jest emisja spotów TV w Internecie na największych i najbardziej zasięgowych platformach/witrynach VOD (video na żądanie): Onet, WP, Ipla, Iplex.
Kampania ruszyła 2 listopada br. i potrwa do 16 grudnia 2012 roku.
tagi: MLEKPOL ,
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...