Kampania opierać się będzie na spotach emitowanych w TV, Internecie oraz platformach VOD. Zadaniem nowego spotu reklamowego jest zaprezentowanie naturalności Śmietanki oraz jej wspaniałego kremowego smaku, który idealnie komponuje się z aromatyczną, nie tylko poranną, kawą.
Głównym celem kampanii jest budowanie i kształtowanie świadomości klientów na temat marki Śmietanki – Łaciate.
Spot reklamowy emitowany jest w stacjach głównych: TVP, Polsat, TVN oraz w wielu stacjach niszowych: TVN Style, TVN 7, TVN 24, Puls, TVN Meteo; Polsat 2, TV4, Polsat Cafe, Film, News; AT Media; TVP Kultura, Seriale, Historia i Polonia.
Równocześnie z kampanią TV, prowadzona jest emisja spotów TV w Internecie na największych i najbardziej zasięgowych platformach/witrynach VOD (video na żądanie): Onet, WP, Ipla, Iplex.
Kampania ruszyła 2 listopada br. i potrwa do 16 grudnia 2012 roku.
tagi: MLEKPOL ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...