Kampanie i Promocje

MLEKPOL rusza z nową kampanią

Poniedziałek, 05 listopada 2012 Autor: Maja Święcka,
Kampania stworzona jest z myślą o wzmocnieniu wizerunku najcenniejszej marki SM MLEKPOL - Łaciate. Kampania skupia się na Śmietance Łaciatej 12%.

Kampania opierać się będzie na spotach emitowanych w TV, Internecie oraz platformach VOD. Zadaniem nowego spotu reklamowego jest zaprezentowanie naturalności Śmietanki oraz jej wspaniałego kremowego smaku, który idealnie komponuje się z aromatyczną, nie tylko poranną, kawą.

Głównym celem kampanii jest budowanie i kształtowanie świadomości klientów na temat marki Śmietanki – Łaciate.

Spot reklamowy emitowany jest w stacjach głównych: TVP, Polsat, TVN oraz w wielu stacjach niszowych: TVN Style, TVN 7, TVN 24, Puls, TVN Meteo; Polsat 2, TV4, Polsat Cafe, Film, News; AT Media; TVP Kultura, Seriale, Historia i Polonia.

Równocześnie z kampanią TV, prowadzona jest emisja spotów TV w Internecie na największych i najbardziej zasięgowych platformach/witrynach VOD (video na żądanie): Onet, WP, Ipla, Iplex.
Kampania ruszyła 2 listopada br. i potrwa do 16 grudnia 2012 roku.

tagi: MLEKPOL ,