„Stoisko firmy SERTOP było licznie odwiedzane przez stałych i nowych kontrahentów, co pozwoliło nam na pozyskanie wielu nowych partnerów handlowych, rokujących pozytywnie na przyszłość” – mówi Aneta Będkowska, Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem SERTOP Sp. z o.o. – „Dużym powodzeniem cieszyły się degustacje wyrobów firmy: odwiedzający mieli okazję spróbować sztandarowych produktów firmy oraz nowego serka topionego Oscar, przeznaczonego przede wszystkim dla najmłodszych konsumentów.”
tagi: SERTOP ,
Choć polska gospodarka znajduje się obecnie w fazie...
Pomimo ogromnych strat wywołanych przez niedawną powódź...
To największa oferta publiczna w Polsce od 2020 roku, jedna z...
Ma być szybciej i sprawniej...
Nest Bank publikuje raport „Przedsiębiorcy w stanie...
Polacy tracą pieniądze, ponieważ ufają reklamom...
Polscy europosłowie mówią o kryzysie strefy Schengen...
Rekordzista wśród aktywnych płatników jest zadłużony ...