„Stoisko firmy SERTOP było licznie odwiedzane przez stałych i nowych kontrahentów, co pozwoliło nam na pozyskanie wielu nowych partnerów handlowych, rokujących pozytywnie na przyszłość” – mówi Aneta Będkowska, Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem SERTOP Sp. z o.o. – „Dużym powodzeniem cieszyły się degustacje wyrobów firmy: odwiedzający mieli okazję spróbować sztandarowych produktów firmy oraz nowego serka topionego Oscar, przeznaczonego przede wszystkim dla najmłodszych konsumentów.”
tagi: SERTOP ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...