Nieskategoryzowane

Delecta cieszmy się smakiem! ... parasolowa kampania na Wielkanoc

Piątek, 09 marca 2007
Od 09 marca do 09 kwietnia potrwa parasolowa kampania reklamowa ciast w proszku, deserów i przypraw do ciast Delecta, pod nowym hasłem -  „Delecta cieszmy się smakiem!”. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki, jako eksperta w pieczeniu oraz pogłębianie pozycjonowania marki jako rodzinnej, ale zarazem nowoczesnej.

Na potrzeby kampanii przygotowano film reklamowy utrzymany w wyróżniającej się czarno-białej stylistyce, która łamie dotychczasowy schemat reklam produktów do pieczenia. Połączenie oszczędnej, „rysowanej” scenografii z grą aktorów, pozwala w sposób czytelny i sugestywny wyeksponować zalety produktów oraz rodzinną, radosną atmosferę.

Platformą komunikacyjną marki Delecta będzie Piernik Duża Blacha. Parasolowy wizerunek marki wzmocnią 15” reklamy produktów: aromaty premium do ciast, budyń śmietankowy i czekoladowy oraz ciasto Krówka.

Kampania wprowadza nowe hasło marki - „Delecta cieszmy się smakiem”. Chcemy, aby marka Delecta była kojarzona z dobrym smakiem produktów, wspaniałym zapachem, przyjemnością  oraz rodzinną atmosferą. – wyjaśnia Monika Rożnowska, Senior Produkt Manager. Reklamę kierujemy do współczesnych kobiet realizujących się zawodowo, ale również troszczących się o rodzinę. Naszym celem jest, by Delecta była utożsamiana z radością wspólnego spędzania czasu, nawet w kuchni. – dodaje.

Emisje spotów reklamowych zaplanowano w ośmiu stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7, TVN24, Polsat, TV4. Dodatkowo, kampanię wspierają niestandardowe działania na łamach prasy kobiecej –rubryka kulinarna w Claudii, konkursy dla konsumentów na łamach miesięcznika krzyżówkowego „100 panoramicznych” oraz sponsoring książki kucharskiej „Nowoczesna Kuchnia Polska, nr 2 Wypieki” autorstwa Roberta Makłowicza i Piotra Bikonta. Zaplanowano także konkursy i inserty produktowe w prasie regionalnej we Wrocławiu i Poznaniu oraz magazynie Klubu Konsumenta „Delektynka”.

Spoty telewizyjne przygotowała agencja Red 8 Communication Group.
Film reklamowy wyprodukował Dom Produkcyjny Graffiti.
Media do kampanii zakupił Starcom.
Wsparcie PR kampanii zapewnia SCH Public Relations.

tagi: delecta,kampania,reklama,wiadomości,fmcg,rieber foods ,