Bruce Rosengarten, wiceprezes firmy Shell, odpowiedzialny za marketing, wyjaśnia: “Dla firmy Shell umowa ta jest bardzo istotna, gdyż redukuje złożoność obsługi stacji benzynowych i optymalizuje sieć dostawczą. Daje nam także możność doskonalenia naszego otwarcia na klienta. Pragniemy, by stacje Shell różniły się od konkurencji.“
Umowa obejmuje dostawy artykułów spożywczych, wyrobów tytoniowych i produktów Non-Food, a także częściowo świeżej i mrożonej żywności. Dotyczy ona Niemiec, Holandii, Belgii, Szwajcarii, Austrii, Luksemburga, Czech, Węgier, Polski oraz Słowacji. W większości krajów od wielu lat istnieją już ścisłe powiązania biznesowe obu firm. Na Węgrzech i Słowacji współpraca została podjęta po raz pierwszy w ramach umowy o dostawy. Na bazie zawartej umowy poszczególne spółki przystępują obecnie do rozmów na temat formy współpracy w danym kraju. Dostawy rozpoczęto 1 stycznia 2007 roku.
tagi: shell,lekkerland,umowa,wiadomości ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...