Akcja jest prowadzona na Facebooku i odbywa się głównie przy wsparciu społeczności lokalnych oraz internautów. W aplikacji uruchomionej specjalnie na potrzeby akcji w profilu PsP – internauci wybierają organizację i projekt, któremu chcą pomóc. Następnie, również w aplikacji, deklarują ile ‘talerzyków’ prześlą organizacji. Ostatnim etapem udziału jest zakup produktów Danone, wycięcie zadeklarowanej ilości ‘talerzyków i przesłanie na adres wybranego grantobiorcy. W zależności od uzyskanego na Facebooku poparcia organizacje mogą zdobyć jedną z 32 nagród:
- 10 nagród o wartości 2500 zł
- 10 nagród o wartości 1250 zł
- 12 nagród o wartości 750 zł
W tym roku talerzyki znajdują się m.in. na produktach: Natura (jogurt naturalny), Gratka, Danone Pitny, Activia (jogurt naturalny), Dan`mleko.
Fanpage aplikacji Talerzyki na Sprzęciki:
https://www.facebook.com/PodzielsiePosilkiem/app_496471443699107
W tym roku firma Danone po raz pierwszy udostępniła specjalny przewodnik z poradami i praktycznymi rozwiązaniami, dzięki którym grantobiorcy mogą organizować kampanie promocyjne na własnym terenie, zwiększać zasięg swojej akcji i zdobywać poparcie projektu w mediach oraz internecie. Regionalne kampanie tworzą dzieci, które na co dzień korzystają z pomocy organizacji społecznych a także szkoły, instytucje, sklepy i osoby prywatne.
tagi: Danone , Facebook , talerzyki , konsumenci , grantobiorcy , stołówki ,
Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...
Mają być gotowe w wakacje...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...