Akcja jest prowadzona na Facebooku i odbywa się głównie przy wsparciu społeczności lokalnych oraz internautów. W aplikacji uruchomionej specjalnie na potrzeby akcji w profilu PsP – internauci wybierają organizację i projekt, któremu chcą pomóc. Następnie, również w aplikacji, deklarują ile ‘talerzyków’ prześlą organizacji. Ostatnim etapem udziału jest zakup produktów Danone, wycięcie zadeklarowanej ilości ‘talerzyków i przesłanie na adres wybranego grantobiorcy. W zależności od uzyskanego na Facebooku poparcia organizacje mogą zdobyć jedną z 32 nagród:
- 10 nagród o wartości 2500 zł
- 10 nagród o wartości 1250 zł
- 12 nagród o wartości 750 zł
W tym roku talerzyki znajdują się m.in. na produktach: Natura (jogurt naturalny), Gratka, Danone Pitny, Activia (jogurt naturalny), Dan`mleko.
Fanpage aplikacji Talerzyki na Sprzęciki:
https://www.facebook.com/PodzielsiePosilkiem/app_496471443699107
W tym roku firma Danone po raz pierwszy udostępniła specjalny przewodnik z poradami i praktycznymi rozwiązaniami, dzięki którym grantobiorcy mogą organizować kampanie promocyjne na własnym terenie, zwiększać zasięg swojej akcji i zdobywać poparcie projektu w mediach oraz internecie. Regionalne kampanie tworzą dzieci, które na co dzień korzystają z pomocy organizacji społecznych a także szkoły, instytucje, sklepy i osoby prywatne.
tagi: Danone , Facebook , talerzyki , konsumenci , grantobiorcy , stołówki ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...