W tych dniach wielu profesjonalistów z branży gastronomicznej, zainteresowanych tymi unikalnymi produktami, skorzystało z okazji i odwiedziło stoisko Original Flavors. Mieli oni doskonałą okazję, aby dowiedzieć się wszystkiego o znaczeniu unijnej certyfikacji jakości produktów.
Podczas prezentacji bogatego programu, goście targowi mogli przekonać się o różnicy jakości certyfikowanych produktów. Wystawca zadbał o zwiedzających i przygotował atrakcje w postaci pokazów krojenia szynki Serrano, degustacji oliwy i wina oraz show kulinarnych przygotowywanych codziennie przez specjalnie zaproszonych gości, którzy zdradzali sekrety najpopularniejszych hiszpańskich receptur. Szefowie kuchni z warszawskiej restauracji La Ibérica, poznańskiej Pika Pika oraz finaliści konkursu organizowanego w ramach kampanii „Original Flavors” przygotowali takie dania jak: paella, tortilla de patatas, salmorejo, krokiety z szynką. Wszystkie serwowane dania były oczywiście przygotowywane z najlepszych składników, w tym: szynki Serrano, oliwy Baena oraz z użyciem wina Ribera del Duero.
Dobrą wiadomością dla hiszpańskich producentów jest tak duże zainteresowanie ich flagowymi produktami i możliwością bezpośredniej współpracy z polskimi importerami.