Polski rynek whisky wart jest ponad 860 milionów złotych i zanotował niemal 24% wzrostu wartości w porównaniu z 2011 rokiem. Chętniej kupujemy alkohole z tej kategorii, coraz częściej zwracając uwagę na ich jakość, pochodzenie i rocznik. W związku z rosnącym zainteresowaniem konsumentów segmentem whisky, marki: Grant’s, Jim Beam, Glenfiddich i Tullamore Dew organizują jedyną w swoim rodzaju kampanię promocyjno – informacyjną „Dni Whisky”.
W 53 sklepach sieci Real, przez cztery kolejne weekendy (19-20. października, 26-27. października, 2-3. listopada, 9-10. listopada) będzie można spotkać animatorów pomagających w wyborze trunku i udzielających szczegółowych informacji na temat marek objętych promocją. W czasie Dni Whisky 2012 będzie można nabyć w promocyjnych cenach szkockie whisky Grant’s i Glenfiddich, amerykański bourbon Jim Beam oraz irlandzką whiskey Tullamore D.E.W., która od niedawna dostępna jest na sklepowych półkach w nowych opakowaniach.
Do każdego zakupu, klient otrzyma specjalny zestaw, na który składają się: mini przewodnik po segmencie brown spirits, elegancka torebka na alkohol oraz miniaturka whisky inna od zakupionej, dzięki czemu konsument będzie mógł porównać smaki i dowiedzieć się więcej na temat własnych preferencji w zakresie tych trunków. Oferta ma dać konsumentom możliwość poznania różnorodności i bogactwa świata whisky.
„Świat whisky jest bardzo różnorodny zarówno pod względem gatunków, jak i pochodzenia oraz historii marek. Warto poświęcić mu chwilę uwagi, dzięki czemu niejednokrotnie udaje się odkryć nowe, odpowiadające nam trunki, a w tych dobrze znanych odnaleźć zaskakujące nutki smakowe. Dla wielu taka przygoda staje się początkiem pasji na długie lata” – mówi Czesław Smyczński, Ambasador Marek CEDC.
CEDC zorganizowała po raz pierwszy Dni Whisky w 2010 roku. Wówczas promocja była obecna w 30 sklepach handlu nowoczesnego - teraz ta liczba została niemal podwojona. „Zeszłoroczna kampania przyniosła doskonałe wyniki sprzedażowe i wzrost wiedzy na temat whisky. Liczymy, że zgodnie z rosnącym rynkiem tegoroczna edycja Dni Whisky cieszyć się będzie jeszcze większym powodzeniem” – dodaje Arkadiusz Citków, Dyrektor Marketingu Wyrobów Importowych, CEDC.
tagi: CEDC , edukacja , kampania , whisky ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...