Wiadomości

GRUPA INCO S.A. zwiększyła sprzedaż

Środa, 17 października 2012 Autor: Maja Święcka,
GRUPA INCO S.A w okresie styczeń – wrzesień 2012 roku zwiększyła sprzedaż tabletek do zmywarek. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku firma odnotowała wzrost sprzedaży o ponad 50%.

Obecnie GRUPA INCO S.A jest niekwestionowanym liderem produkcji i sprzedaży płynów do zmywania. Na tym rynku najbardziej popularny jest wytwarzany przez spółkę Ludwik. Pod tą samą marką oferowane są również inne produkty, w tym tabletki do zmywarek, których produkcję firma postrzega jako jeden z głównych obszarów wzmacniania swojej pozycji rynkowej.

W okresie od stycznia do września tego roku GRUPA INCO S.A. odnotowała 45% wzrost sprzedaży tabletek do zmywarek Ludwik w stosunku do analogicznego okresu w poprzednim roku. Czołowa polska marka wśród produktów chemii gospodarczej zajmuje obecnie w tym segmencie bardzo pewne 3 miejsce. Uwzględniając w analizach sprzedaży również produkty wytwarzane przez spółkę pod markami własnymi jej partnerów, przyrost sięga ponad 50%.

„Rynek tabletek do zmywarek stale rozwija się wraz ze wzrostem popularności tych urządzeń w naszym kraju. Jesteśmy przygotowani do dalszego zwiększania sprzedaży w tej części rynku. Nasze analizy wskazują, że marka Ludwik jest bardzo dobrze rozpoznawalna wśród polskich klientów i co najważniejsze cieszy się dużym zaufaniem konsumentów. Z pewnością ułatwi nam to dalszy rozwój sprzedaży w segmencie tabletek do zmywarek, które podobnie jak płyn zapewniają klientom wysoką jakość w bardzo konkurencyjnej cenie” – mówi Michał Dworak, Dyrektor Operacyjny ds. Sprzedaży i Marketingu.

Dzięki zrealizowanym inwestycjom w nowoczesne metody produkcji, potencjał firmy pozwala jej również na wytwarzanie produktów pod markami zewnętrznych partnerów, jak i na rozwój eksportu. Głównymi rynkami zagranicznymi, na których obecnie oferowane są tabletki do zmywarek produkowane przez spółkę są: kraje dawnego Związku Radzieckiego oraz Bliskiego Wschodu. W analizowanym okresie od stycznia do września 2012 ich sprzedaż w tych krajach wzrosła o 300%. GRUPA INCO S.A. planuje dalsze zwiększenie zbytu na rynkach zagranicznych.

tagi: GRUPA INCO , sprzedaż ,