Wiadomości

NAJWIĘKSZE NARCIARSKIE EMOCJE PO RAZ KOLEJNY

Poniedziałek, 05 marca 2007
Marka Carlsberg po raz kolejny towarzyszyła wszystkim miłośnikom narciarstwa w największych emocjach sportowych zimowego sezonu, jako oficjalny sponsor Mistrzostw Świata w Narciarstwie Alpejskim Are 2007.

Marka Carlsberg zaangażowana jest w sponsoring tej najbardziej prestiżowej imprezy w światowym narciarstwie alpejskim od 1999 roku. W szwedzkim Are Carlsberg pojawił się jako oficjalny sponsor już po raz czwarty z kolei, po wcześniej sponsorowanych Mistrzostwach w  St. Anton 2002, St. Moritz 2003 i Bormio 2005. W dniach od 3 do 18 lutego, śnieżnobiałe stoki Are, oprawione w zieleń Carsberga, były sceną mistrzowskich zmagań najlepszych narciarzy z 60 krajów świata, którzy rywalizowali w 11 konkurencjach.

„Tegoroczne mistrzostwa były największym zimowym wydarzeniem sportowym w historii Szwecji.” – mówi Wojciech Żabiński, Senior Brand Manager marki Carlsberg. ”Ostatnie tej rangi zawody w odbywały się w Szwecji również w Are, ale w 1954 roku. Dlatego marka Carlsberg ze szczególna starannością przygotowała nie tylko program After-Ski, oczywiście „prawdopodobnie najlepszy na świecie”, ale także wyjątkową gratkę dla miłośników narciarstwa: podczas imprezy Carlsberg Pro Am Event amatorzy mieli okazję zmierzyć się z byłymi mistrzami narciarstwa alpejskiego. Taka okazja na pewno nie zdarza się często, dlatego chętnych nie brakowało!”  - dodaje Wojciech Żabiński.

Marka Carlsberg, obok sponsoringu wielkich imprez narciarskich, od wielu lat patronuje takim wydarzeniom sportowym jak Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej Finał, Pucharu UEFA, Finał Super Pucharu czy Puchar Anglii. Jest także głównym sponsorem klubu FC Liverpool, podobnie jak kilkunastu innych klubów Ligii Angielskiej oraz oficjalnym piwem reprezentacji Anglii.