Marka Carlsberg zaangażowana jest w sponsoring tej najbardziej prestiżowej imprezy w światowym narciarstwie alpejskim od 1999 roku. W szwedzkim Are Carlsberg pojawił się jako oficjalny sponsor już po raz czwarty z kolei, po wcześniej sponsorowanych Mistrzostwach w St. Anton 2002, St. Moritz 2003 i Bormio 2005. W dniach od 3 do 18 lutego, śnieżnobiałe stoki Are, oprawione w zieleń Carsberga, były sceną mistrzowskich zmagań najlepszych narciarzy z 60 krajów świata, którzy rywalizowali w 11 konkurencjach.
„Tegoroczne mistrzostwa były największym zimowym wydarzeniem sportowym w historii Szwecji.” – mówi Wojciech Żabiński, Senior Brand Manager marki Carlsberg. ”Ostatnie tej rangi zawody w odbywały się w Szwecji również w Are, ale w 1954 roku. Dlatego marka Carlsberg ze szczególna starannością przygotowała nie tylko program After-Ski, oczywiście „prawdopodobnie najlepszy na świecie”, ale także wyjątkową gratkę dla miłośników narciarstwa: podczas imprezy Carlsberg Pro Am Event amatorzy mieli okazję zmierzyć się z byłymi mistrzami narciarstwa alpejskiego. Taka okazja na pewno nie zdarza się często, dlatego chętnych nie brakowało!” - dodaje Wojciech Żabiński.
Marka Carlsberg, obok sponsoringu wielkich imprez narciarskich, od wielu lat patronuje takim wydarzeniom sportowym jak Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej Finał, Pucharu UEFA, Finał Super Pucharu czy Puchar Anglii. Jest także głównym sponsorem klubu FC Liverpool, podobnie jak kilkunastu innych klubów Ligii Angielskiej oraz oficjalnym piwem reprezentacji Anglii.
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...