Wiadomości

PIAST sponsorem koszykarskiego klubu – ASCO Śląsk Wrocław

Poniedziałek, 05 marca 2007

16 lutego 2007r. przedstawiciele Piasta z Grupy Carlsberg Polska i ASCO Śląsk Wrocław podpisali umowę sponsorską. Na jej podstawie Piast staje się sponsorem wrocławskiej Drużyny walczącej w ramach rozgrywek Polskiej Ligi Koszykówki
o Mistrzostwo Polski w koszykówce mężczyzn. Wstępna umowa obowiązywać będzie w sezonach 2006/2007 i 2007/2008 i przewiduje szereg aktywności promocyjnych. 
 

Zaangażowanie firmy w sponsorowanie wrocławskiego zespołu koszykarzy podkreśla więzi łączące markę Piast z mieszkańcami regionu Dolnego Śląska.

Tym samym, Piast objął sponsoringiem drugą – obok piłki nożnej – drużynę WKS Śląsk Wrocław, tj. Klubu, który w tym roku obchodzi jubileusz.

Umowa obejmuje wspólne organizowanie akcji promocyjnych skierowanych
do konsumentów Piasta kibicujących drużynie z Wrocławia. Na oficjalnej stronie koszykarskiego Śląska Wrocław zostanie umieszczony aktywny link sponsora. Na mocy tejże umowy Piast otrzymuje także możliwość reklamy marki w Hali oraz prawa do organizacji pikników i konkursów towarzyszących rozgrywkom. Celem tych działań jest nie tylko wzmacnianie pozycji Piasta w regionie dolnośląskim. Akcja z pewnością przyczyni się do popularyzacji Klubu i koszykówki.

Porozumienie obowiązywać będzie do sierpnia 2008 roku, ale nie wyklucza się możliwości jego przedłużenia, bowiem przedstawiciele Klubu i Piasta wyrażają nadzieję, że podpisana umowa jest jedynie wstępem do długiej i owocnej współpracy. 

Sponsor ASCO Śląsk Wrocław, Piast, to marka wiodąca na terenie województwa dolnośląskiego. Od początku swojej obecności w regionie Piast jest silnie zaangażowany w życie lokalnej społeczności. Wspiera i uczestniczy w regionalnych przedsięwzięciach, wpisując się trwale w tamtejszy krajobraz.

• Wydarzeniem, które szczególnie mocno wpisało się w miejscowy kalendarz jest cykl letnich imprez plenerowych organizowanych pod nazwą „Festiwal Piasta”.


• „Piast dba o zabytki Dolnego Śląska” – program został zainicjowany w roku 2004. W ramach tej akcji marka Piast objęła mecenatem wrocławski Ratusz, Zamek Książ i Twierdzę Kłodzką.

• Piast włącza się bardzo aktywnie w szereg wydarzeń o charakterze kulturalnym. We Wrocławiu sponsoruje m.in. Wrocław Non Stop, Międzynarodowy Festiwal Filmów OFFensiva, Festiwal Kabaretowy WROCEK oraz – sprowadzony w ubiegłym roku do Wrocławia – największy ogólnopolski festiwal filmowy ERA NOWE HORYZONTY.


• Wzorem duńskiego Carlsberga, sponsora m.in. angielskiej drużyny Liverpool, Grupa Carlsberg Polska bardzo intensywnie wspiera sport. Piast jest głównym sponsorem WKS Śląsk i tytularnym – IV ligi dolnośląskiej piłki nożnej. Bosman - głównym sponsorem piłkarskiego klubu Pogoń Szczecin oraz patronem zachodniopomorskiej IV ligi piłkarskiej, natomiast Kasztelan wspiera koszykarski Anwil Włocławek i Kasztelański Klub Sportowy. Browar Okocim stale patronuje Okocimskiemu Klubowi Sportowemu. Marka Harnaś jest obecna na koszulkach zawodników Widzewa Łódź.

GOSPODARZAMI KONFERENCJI BYLI:


Waldemar Łuczak – Prezes Zarządu ASCO Śląsk Wrocław


Agnieszka Filek – Menedżer Marki Piast w Carlsberg Polska


Jagoda Jastrzębska – Specjalista ds. Komunikacji w Carlsberg Polska (Region marki Piast)