Advertisement

Wiadomości

Srebrne EFFIE za kampanię "Tymbark - 75 lat razem"

Środa, 10 października 2012 Autor: Maja Święcka,
Tymbark otrzymał Srebrną Statuetkę EFFIE za kampanię „Tymbark – 75 lat razem”, której celem było przypomnienie konsumentom, że historia Tymbarku sięga już 75 lat. Obok mocnych działań marketingowych, w tym kampanii reklamowych, oryginalnych akcji promocyjnych na rynku, pojawiła się niepowtarzalna edycja opakowań soków, nektarów i napojów marki Tymbark, które zostały wzbogacone między innymi o oryginalne zdjęcia z tymbarskiego archiwum. Również specjalne logo Tymbarku przygotowane właśnie na 2011 rok podkreślało i przypominało konsumentom o Jubileuszu. Nie można także zapomnieć o unikalnej akcji, podczas której pracownicy firmy wraz z rodzinami obdarowali konsumentów jabłkiem od Tymbarku – 1400 osób w kilkudziesięciu miastach w całej Polsce rozdało 750 000 jabłek z okazji Jubileuszu 75 lat. Wszystkie prowadzone działania przełożyły się na dalszą budowę pozycji Tymbarku na rynku.

Effie Awards to konkurs, w którym nagradzane są najbardziej efektywne kampanie, których wyniki potwierdzają, że podjęta komunikacja marketingowa osiągnęła ponadprzeciętne efekty. Nagroda ma największą rozpoznawalność w branży marketingowo-reklamowej i jest jednym z najbardziej cenionych konkursów w Polsce.

„Bardzo się cieszymy, że nasze działania marketingowe zostały docenione i to w tak prestiżowym konkursie. Ten rok dla Tymbarku jest wyjątkowy – osiągnęliśmy rekordowe wyniki sprzedaży, a co za tym idzie duży wzrost naszych udziałów w rynku soków, nektarów i napojów do prawie 50% (źródło: Maspex za Nielsen – cała Polska, panel handlu detalicznego, w okresie I-VII w kategorii soki, nektary i napoje bez marek własnych). Nic nie dzieje się samo - to wynik efektywnych i silnych działań marketingowych z szerokim wachlarzem stosowanych narzędzi, aktywnych akcji wspierających sprzedaż w sklepach, innowacyjnych nowości oraz bardzo ciężkiej pracy”. - mówi Dorota Liszka, Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej Grupy Maspex Wadowice. 

Marka Tymbark to zdecydowany lider na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. To także jedna z najbardziej wartościowych i najlepiej postrzeganych przez konsumentów marek. Na 100 Polaków, aż 98 dobrze zna Tymbark (źródło: SMG KRC, badania trackingowe, marzec 2011). Tymbark od lat buduje swoją pozycję poprzez innowacyjność i elastyczność w reagowaniu na nowe wyzwania rynkowe, kreuje trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju. Produkty Tymbarku są znane w prawie 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze.

tagi: Tymbark , Maspex , Grupa Maspex Wadowice ,