Międzynarodowe Targi Poznańskie, których historia sięga roku 1921, to największa w kraju międzynarodowa branżowa impreza wystawiennicza. MLEKOVITA uczestniczy w niej od lat, wspierając w ten sposób profesjonalny wizerunek marki. Udział w targach to jeden z elementów strategii marketingowej, który jest również okazją do bezpośrednich spotkań z obecnymi i potencjalnymi partnerami handlowymi.
Jednym z najważniejszych wydarzeń, a jednocześnie otwierających targi, jest gala wręczenia prestiżowych i cenionych na polskim rynku Złotych Medali, nagród o ponad 30-letniej tradycji. MLEKOVITA jako jedyna odebrała aż trzy cenne wyróżnienia (na dziewięć przyznanych produktom mleczarskim) – uhonorowane nimi zostały Polskie Masło Ziołowe, MiaMu jogurt jagoda z biszkoptami i MiaMu jogurt z biszkoptami. Gala nie kończy jednak głosowania w konkursie Złoty Medal – Wybór Konsumentów. Wciąż można oddawać głosy na stronie www.zlotymedal.mtp.pl oraz odwiedzając Międzynarodowe Targi Poznańskie i specjalnie stworzoną tam Strefę Mistrzów.
Dzień otwarcia Targów Polagra-Food stał się również areną dla gali wręczenia znaków „Poznaj Dobrą Żywność”, przyznanych przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. MLEKOVITA otrzymała znaki "PDŻ" dla aż czterech produktów: Masła ekstra Polskiego, sera Gouda z pieprzem (plastry), sera Tylżyckiego (plastry), Mleka spożywczego pasteryzowanego Polskiego 3,2%. Są one o tyle cenne, iż program „Poznaj Dobrą Żywność” ma na celu podnoszenie zaufania konsumenta do produktu żywnościowego poprzez informację o jego wysokiej i stabilnej jakości, gwarantowanej przez wyspecjalizowane Kolegium Naukowe ds. jakości produktów żywnościowych i jego surowe kryteria.
Zarówno Złote Medale targów POLAGRA-FOOD 2012, jak i znaki „Poznaj Dobrą Żywność” stanowią potwierdzenie doskonałej jakości wyrobów, które zyskały uznanie jako najnowocześniejsze, najbardziej innowacyjne i wytwarzane w oparciu o najwyższej klasy technologie. Świadczą one również o wyjątkowej renomie i sile marki MLEKOVITA.
tagi: targi , Polagra-Food , MLEKOVITA , „Poznaj Dobrą Żywność” ,
Mutti, włoska firma rodzinna i europejski lider na rynku...
Od 16 lat Sylwia Władyko budowała Polską Grupę Sklepów...
Ponad 3000 sklepów ABC, Groszek i Euro Sklep zyskało nowy...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...
Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc...
Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników...
Przedsiębiorcy apelują o doprecyzowanie przepisów...