„Nieustannie pracujemy nad rozszerzeniem i wzbogaceniem oferty saloników prasowych nie tylko o tradycyjny asortyment, ale także o niestandardowe usługi” – mówi Mateusz Wiśniewski, wiceprezes Kolportera, kierujący Departamentem Sieci Własnej spółki. – „Podjęcie współpracy z firmą kurierską jest tego przykładem, liczymy, że dzięki temu nasze saloniki staną się jeszcze bardziej atrakcyjnym miejscem dla klientów.”
W jaki sposób odbywa się nadanie przesyłki? – Klient zainteresowany usługą powinien złożyć w saloniku przesyłkę wraz z listem przewozowym – wyjaśnia Mariusz Czepiec, dyrektor handlowy firmy K-EX. – Blankiety listów dostępne są w punktach nadawczych. Po wypełnieniu listu klient dokonuje opłaty, a nasza firma doręcza przesyłki do odbiorców na terenie całej Polski.
W salonikach prasowych Kolportera można także odebrać przesyłkę – po okazaniu kodu, jaki został do odbiorcy wysłany SMS-em. Dodatkowym ułatwieniem dla klientów jest możliwość nadawania i odbierania przesyłek za pobraniem.
Saloniki Kolportera, w których realizowana jest usługa kurierska, są oznaczone logo K-EX Sp. z o.o.
tagi: Kolporter , firma kurierska , K-EX , Top-Press ,
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....