„Przez ponad 17 lat działalności sieć Biedronka zdołała na stałe wpisać się w krajobraz Polski i podbić serca Polaków. Dlatego na lokalizację 2000. placówki wybraliśmy Łódź, która znajduje się w samym sercu Polski. Dwutysięczny sklep sieci Biedronka w Polsce jest kolejnym etapem w realizacji naszego celu, którym jest uruchomienie 3000 sklepów do 2015 roku” - mówi Tomasz Suchański, Dyrektor Generalny Sieci Biedronka w Polsce.
Dwutysięczna placówka mieści się przy ul. Rokicińskiej 366 w Łodzi i jest to już 27. sklep w tym mieście. Na 750 metrach powierzchni handlowej klienci znajdą doskonały wybór wysokiej jakości produktów w codziennie niskich cenach. Sprawną i profesjonalną obsługę klientów zapewnia 14-osobowy personel.
Placówka została zbudowana zgodnie z najnowszym standardem sieci Biedronka. Sklep jest przejrzysty i wygodny dla klientów. Wyeksponowane są w nim artykuły świeże, takie jak: nabiał, warzywa, owoce, pieczywo. Odzwierciedla to dbałość o codzienną jakość i stałą dostępność najświeższych produktów w sieci. W nowym sklepie zastosowano wiele rozwiązań proekologicznych, w tym m.in. podwieszany i izolowany sufit, energooszczędne żarówki oraz automatycznie zamykane zawory w umywalkach. Regały chłodnicze w sklepie w sposób płynny dostosowują wydajność do aktualnego zapotrzebowania na chłód i wyposażone są m.in. w energooszczędne świetlówki oraz elektryczne rolety opuszczane w godzinach zamknięcia sklepu, które pozwalają zaoszczędzić około 10 % energii. Chłodziarki i zamrażarki wyposażone są w urządzenie służące redukcji zużycia energii.
Z okazji otwarcia 2000. sklepu sieć Biedronka przygotowała wiele niespodzianek i atrakcji dla klientów. W sklepach dostępna jest dedykowana oferta produktów w niesłychanie niskich cenach, wśród których znajdują się m.in. artykuły spożywcze, sprzęt RTV oraz chemia gospodarcza. Kolejną niespodzianką jest 2 000 nagród w konkursie dla Klientów sieci Biedronka. Ci, którzy w dniach od 1 do 28 października wybiorą ulubiony produkt dostępny w sklepach Biedronka, opiszą go w ciekawy sposób i wyślą opis SMS-em na numer 81020* lub przez stronę www, mogą wygrać nawet 2000 zł. na zakupy w sieci. Szczegóły konkursu znajdują się na stronie www.2000sklepow.pl.
Sieć Biedronka przygotowała także specjalny folder pod hasłem „Codziennie lepiej, codziennie bliżej Ciebie”, dzięki któremu możemy dowiedzieć się m.in. dlaczego Polacy najchętniej odwiedzają sklepy Biedronka. Folder dostępny jest w sklepach sieci oraz jako wkładka do mediów ogólnopolskich. Obejrzeć go można również na stronie: http://gazetka.biedronka.pl/g17,sklep_2000.html. Już od początku września w całej Polsce trwa kampania promocyjna związana z uruchomieniem 2000. sklepu sieci Biedronka. Główny akcent kampanii położony jest przede wszystkim na to, co wyróżnia ofertę sklepów Biedronka: codziennie niskie ceny, wysoka jakość, polskie produkty i bliskość sklepów. Po raz pierwszy w historii popularnej sieci, główną rolę w reklamach odgrywają klienci, którzy wyjaśniają dlaczego wybierają zakupy w sklepach Biedronka. Najnowsze spoty reklamowe promujące otwarcie 2000. sklepu Biedronka w Polsce obejrzeć można na dedykowanej stronie:
http://www.biedronka.pl/2000/
Na zdjęciach: uroczystego otwarcia 2000. sklepu Biedronka w Łodzi dokonali:
• Alexandre Soares dos Santos – Prezes Grupy Jeronimo Martins (na zdjęciu nr 1 w środku)
• Pedro Soares dos Santos – Dyrektor Zarządzający (CEO) Grupy Jeronimo Martins (na zdjęciu nr 1 pierwszy z prawej strony)
• Pedro Pereira da Silva – Country Manager Jeronimo Martins w Polsce, COO Grupy Jeronimo Martins (na zdjęciu nr 1 pierwszy z lewej strony)
tagi: Biedronka ,
Fundacja Polska Bezgotówkowa sprawdziła, jak zmieniają się...
Perspektywa wzrostu cen w znacznym stopniu determinuje plany...
Według badania Grupy Offerista, w zeszłym roku najwięcej...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...