To oznacza, że przez kilkanaście godzin dziennie nasze zęby narażone są na rozwój bakterii i płytki nazębnej, która prowadzi do powstawiania ubytków i próchnicy. Dlatego też, dbając o zdrowe zęby
i piękny uśmiech – jeśli nie mamy pod ręką szczoteczki i pasty do zębów – powinniśmy po każdym posiłku żuć bezcukrową gumę do żucia np. Orbit lub Orbit White.
Żucie bezcukrowej gumy, przywraca optymalny poziom pH osadu nazębnego w ustach. Dzięki temu zęby są zdrowsze i ładniejsze, a my mamy piękny uśmiech i większą pewność siebie.
O firmie Wrigley
Wm. Wrigley Jr Company, z siedzibą w Chicago, w stanie Illinois, jest uznanym liderem branży producentów słodyczy oferującym szeroką gamą produktów, w tym gum do żucia, miętusów, cukierków twardych i do żucia, lizaków oraz czekolady. Spółka prowadzi działalność w ponad 40 krajach i dystrybuuje swoje marki na ponad 180 rynkach. Do marek firmy Wrigley należą m.in. Spearmint, Juicy Fruit, Altoids, Doublemint, Skittles, Big Red, Winterfresh, Extra, Freedent, Hubba Bubba, Orbit, Airweves, czy Sugus. Od 2008 roku Wrigley działa jako spółka, Mars, Incorporated prywatnej spółki rodzinnej generującej globalne przychody wynoszące ponad 28 mld USD rocznie, producenta wielu wiodących marek z segmentu: Czekolady, Pokarmów dla zwierząt, Dań gotowych (Food) oraz rosnącymi segmentami Napojów i Symbionauki.
O firmie Wrigley Polska
Wrigley Polska Sp. z o.o. jest liderem na rynku słodyczy impulsowych obecnym w Polsce od 20 lat,
z siedzibą w Poznaniu, gdzie również znajduje się jeden z największych zakładów produkcyjnych Wrigley na świecie. Wrigley Polska zatrudnia blisko 750 osób. W Polsce produkowane są głównie bezcukrowe gumy do żucia i słodycze, które dostarczane są do ponad 30 krajów na terenie całego globu. Na polskim rynku dostępne są produkty pod markami Orbit, Winterfresh, Airwaves oraz Skittles. Wrigley prowadzi działania zachowując szczególną dbałość o środowisko naturalne i zrównoważony rozwój w procesach produkcyjnych oraz ekonomicznych. Firma angażuje się także w wiele działań i akcji wspierających lokalne społeczności oraz środowisko naturalne.
tagi: zęby , Orbit , Wrigley ,
Dotychczasowy dyrektor sprzedaży i członek zarządu w Kraft...
Z najnowszego raportu pt. „Obawy i lęki mikro oraz małych...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...