Marka FRoSTA konsekwentnie realizuje program 100% naturalnego smaku. Po zmianie składu mieszanek warzywnych i warzyw na patelnię, modyfikacji poddano dania gotowe. Teraz nowe, naturalne receptury zyskały produkty rybne. Wyeliminowano z nich wzmacniacze smaku, barwniki, aromaty, tłuszcze utwardzone i skrobię modyfikowaną.
„Modyfikacja receptur produktów rybnych to kolejny etap realizowanego przez FRoSTĘ programu 100% naturalnego smaku. Docelowo z wszystkich produktów wyeliminujemy wzmacniacze smaku, barwniki, aromaty, tłuszcze utwardzone i skrobię modyfikowaną. Chcemy, by nasi konsumenci mieli pewność, że kupując produkty FRoSTY będą mogli cieszyć się smakiem naturalnych produktów o wysokiej jakości” – mówi Paweł Wojciechowski, Dyrektor Sprzedaży FRoSTA Sp. z o.o.
W składzie produktów rybnych, dodatki do żywności zastąpiono naturalnymi składnikami. Największe zmiany dotyczyły receptur ryb z pieca. W Rybie z pieca włoskiej usunięto przyprawę z aromatem, w Rybie z pieca brokułowej wyeliminowano aromat masła. W obu produktach margaryna została zastąpiona masłem. Ponadto receptury produktów rybnych zostały wzbogacone o nowe składniki. m.in. ser edamer, ser parmesello, paprykę. Zmiany dokonane przez FRoSTĘ umożliwiają konsumentom szybkie i łatwe przygotowanie ulubionych posiłków, które smakują jak przyrządzone w domowej kuchni.
„Convenience food, żywność wygodna i funkcjonalna jest poniekąd wymogiem czasów w jakich żyjemy. Utarło się przekonanie, że do jej produkcji niezbędne jest stosowanie dodatków do żywności. FRoSTA udowadnia, że można produkować smaczne produkty o wyrazistym smaku przy wykorzystaniu wyłącznie naturalnych składników. Konsekwentnie udowadniamy konsumentom i innym producentom, że w produkcji mrożonej żywności dodatki są zbędne” – dodaje Paweł Wojciechowski.
Wraz ze zmianą receptur marka FRoSTA zmieniła szatę graficzną opakowań produktów rybnych. Nowe opakowania odpowiadają aktualnym trendom na rynku. Są nowoczesne, dynamiczne i podkreślają wysoką jakość produktów. Zastosowana kolorystyka przyciąga wzrok i wyróżnia się w sklepowych lodówkach. Na froncie opakowań wyeksponowano czas przygotowania produktu. Naturalność podkreślono za pomocą komunikatów: 100% naturalnego smaku, 100% bez dodatku. Z tyłu opakowań znajdują się czytelne i przejrzyste listy składników.
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...