Kampanie i Promocje

Jesienna kampania reklamowa marki PERFECTA

Poniedziałek, 01 października 2012 Autor: Maja Święcka,
1 października rusza jesienna kampania reklamowa marki PERFECTA. Kosmetyki marki będą promowane w ogólnopolskich czasopismach, w kinach, a także na nośnikach zewnętrznych. Na potrzeby kampanii zostały przygotowane nowe layouty z ambasadorkami marki, Urszulą Dudziak i jej córką Katarzyną Urbaniak. W reklamach pojawi się także nowe hasło: Perfekcyjna jest PERFECTA… ja nie muszę!

Perfekcyjna jest PERFECTA… ja nie muszę!

Nowe layouty oraz hasło reklamowe zostały przygotowane w odpowiedzi na działania konkurencji, która obrała w swoich działaniach podobną strategię komunikowania produktów. Mimo to w przekazie marki PERFECTA nie wprowadzono drastycznych zmian. Nowe hasło i sesja zdjęciowa ma tylko uwiarygodnić realizowaną od kilku lat strategię pokazywania niezwykłych emocji, jakie łączą kobiety, w tym również matki i córki. Urszula Dudziak i Kasia Urbaniak są prawdziwe i bliskie każdej kobiecie, mają dystans do siebie i świata, a także wiele pozytywnej energii w sobie, przy tym są dalekie od wielkomiejskiego przepychu i świata Hollywood.

Natomiast nowe hasło jest oczkiem puszczonym do konsumentki, można je interpretować na wiele sposobów. Ma mówić klientkom, że nie ma kobiet idealnych i one wcale takie nie muszą być, że każdy ma prawo mieć gorszy dzień, a PERFECTA jako marka doskonale to rozumie i tworzy dla wszystkich pań perfekcyjne kosmetyki pielęgnacyjne.

W jesiennej kampanii Urszula Dudziak, tak jak w poprzedniej odsłonie, promuje serię dla kobiet dojrzałych PERFECTA Odnowa 65+. Kasia Urbaniak swoim wizerunkiem wesprze niereklamowane dotąd na taką skalę preparaty do ciała z linii PERFECTA Spa.

Prasa, kino, outdoor

Layouty reklamowe marki PERFECTA pojawią się w październiku i w listopadzie w najpoczytniejszych magazynach ogólnopolskich. Reklama znajdzie się zarówno w prasie kobiecej (m.in. Claudia, Poradnik Domowy, Twój Styl, Olivia) jak i w tygodnikach opinii (Newsweek, Polityka). W tych miesiącach PERFECTA będzie także sponsorowała cykl pokazów kinowych „Ladies Nights” realizowany przez 31 placówek Cinema City i sieć Helios.

Na kinowym ekranie pojawi się spot marki, będą również rozdawane próbki produktów. Po raz pierwszy w historii marka pojawi się na nośnikach zewnętrznych. Layout zawiśnie na niemal 500 citylightach w największych miastach Polski, w miejscach strategicznych dla marki (m.in. w okolicach szkół).

tagi: PERFECTA ,