Choć cena pozostaje kryterium decydującym dla większości Polaków, to klienci coraz częściej przywiązują wagę do ogólnej atmosfery robienia zakupów. Liczy się wygląd sklepu, jakość obsługi, różnorodność asortymentu, czystość i oznaczenie działów. Wcześniej sale sprzedażowe oceniano głównie w kategoriach „funkcjonalności” i „komfortu”. Odpowiedni poziom estetyczny jest dzisiaj co najmniej tak samo ważny.
Przez ostatnie tygodnie w Carrefour w Sarnim Stoku trwały intensywne prace rewitalizacyjne. Zmianie uległa aranżacja działów, kolorystyka i część wyposażenia sklepu. Powierzchnia sprzedaży hipermarketu została zmodernizowana, co pozwala na rozszerzenie oferty i uzupełnienie o dodatkowy asortyment. Został on zaaranżowany i pogrupowany tak, aby klienci mogli szybko, sprawnie i w przyjemnej atmosferze dokonać zakupów.
Nowe oblicze sklepu Carrefour w bielskim centrum handlowym to przestrzenne, kolorowe wnętrza, czytelna komunikacja cen oraz promocji, podświetlone stonowanym światłem wybrane stoiska i artykuły, a także atmosfera nowoczesności i komfortu.
„Dzięki wprowadzonym zmianom, Centrum Handlowe Sarni Stok zaprosić może na zakupy do jednego z najnowocześniejszych hipermarketów Carrefour w Polsce. Jednocześnie trwają prace związane z renowacją i rozbudową samego centrum. Nowy wygląd i charakter zyskają wnętrza i elewacja, odmieni się również strefa z punktami gastronomicznymi. Finał przeprowadzanych w Sarnim Stoku procesów nastąpi w listopadzie” – mówi Krzysztof Bocianowski, Head of Asset Management CBRE Global Investors w Polsce.
tagi: Carrefour Polska , Sarni Stok , ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...