„Niezależne dane (AC Nielsen) dotyczące sierpnia br. potwierdzają, że BLACK jest ilościowym liderem polskiego rynku energetyków (17% - wzrost o 2,5% względem lipca br.). Dane te pozwalają nam na porównanie wzrostów w stosunku do okresu sprzed pierwszej odsłony kampanii w maju – od tego czasu zmiana aż o 5,6%! W tym samym czasie nasza konkurencja zanotowała niewielkie wzrosty, a nawet spadki. Szacujemy, że drugi etap kampanii przyniesie porównywalne, o ile nie większe efekty” – mówi Paulina Włodarska, Dyrektor Działu Marketingu FoodCare.
W październikowej kampanii BLACK Energy zaprasza konsumenta do osobistego sprawdzenia, jakie jest działanie energetyka – zostawiając (za sprawą claimów i niebagatelnej sesji foto) sferę tajemniczego niedopowiedzenia…
Kampania stanowić będzie połączenie spotów TV (tym razem BLACK prezentuje dwie zupełnie nowe osłony 15-sekundowe, wsparte tzw. spotem sponsoringowym) oraz nośników wielkoformatowych o ogólnopolskim zasięgu (billboardy 6 x 3 oraz spektakularne o wymiarach 12 x 3). Całość spójnie wsparta komunikacją internetową (Facebook, www.blackpower.pl) oraz akcjami konsumenckimi, których trzon stanowić będzie sampling nowego BLACK Sex Energy. Nie zabraknie również reklamy prasowej – niezmiennie, w zgodzie z polityką marki – silne wsparcie „męskich” magazynów (w tym Playboy i CKM).
Za zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe Mindshare oraz Five Media, za kreację natomiast agencja Testardo.
Kampania potrwa miesiąc, a jej zwieńczeniem będą aplikacje konkursowe dla fanów marki na Facebooku.