Wiadomości

Warzywnik – nowy projekt Czerwonej Torebki

Czwartek, 27 września 2012 Autor: Maja Święcka,
Czerwona Torebka SA uruchamia ogólnopolską markę sklepów owocowo-warzywnych pod nazwą Warzywnik. Będzie ona funkcjonowała w obiektach handlowych Czerwona Torebka już od początku listopada br.

Celem projektu jest umożliwienie regionalnym przedsiębiorcom, posiadającym doświadczenie w handlu towarami FMCG, realizacji własnego biznesu w ramach sieci handlowej Czerwona Torebka. Sklepy będą funkcjonowały na zasadzie franczyzy. Współpraca odbywa się na prostych i przejrzystych zasadach. Spółka nie zakłada opłat franczyzowych i marketingowych. Czerwona Torebka finalizuje rozmowy z franczyzobiorcami na pierwsze, pilotażowe Warzywniki, których otwarcie jest planowane na początek listopada br.

„Dostrzegając lukę rynku oraz rosnące zapotrzebowanie na zdrową i świeżą żywność postanowiliśmy stworzyć własny projekt” – mówi Ireneusz Kazimierczyk, Prezes Zarządu spółki Czerwona Torebka. – „Decyzję o stworzeniu Warzywników poprzedziliśmy badaniami rynku, na podstawie których określiliśmy profil naszego projektu. Jego podstawową wartość, czyli świeże owoce i warzywa, chcemy oprzeć na współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami, którzy najlepiej znają oczekiwania klientów. Potencjalnym partnerom oferujemy nowy lokal z kompletnym wyposażeniem w doskonałych miejscach handlowych i wierzymy, że nowatorska koncepcja sklepów owocowo-warzywnych stanie się wkrótce nieodłącznym wyróżnikiem naszych pasaży handlowych.”

Warzywnik będzie stanowił uzupełnienie niemal każdego pasażu handlowego Czerwona Torebka. Wszystkie sklepy będą posiadały powierzchnię 60 mkw. Ich charakterystyczną cechą będzie jednolity wystrój wnętrza utrzymany w przyjaznej kolorystyce opartej na soczystej zieleni oraz naturalnym kolorze drewna. Asortyment dostępny w Warzywnikach będzie obfitował w świeże owoce i warzywa, ale także wszelkie ich przetwory tj. mrożonki, surówki, susze z owoców, bakalie, weki, produkty ekologiczne oraz zioła i przyprawy. Dodatkowym wyróżnikiem sieci będą dostępne na miejscu wyciskarki, dzięki którym będzie można samemu przygotować świeży sok z owoców cytrusowych.

Ogólnopolska platforma handlu detalicznego Czerwona Torebka to koncepcja wsparcia rozwoju polskiego biznesu i promowania nowoczesnych form handlu, a także integracji regionalnych przedsiębiorców w ramach sieci pasaży handlowych. Obecnie pod szyldem Czerwonej Torebki działa już 18 obiektów handlowych. W ciągu 10 lat powstanie do 2 000 pasaży handlowych na terenie całego kraju. Czerwona Torebka zapewnia optymalne warunki do rozwoju marek za pomocą franczyzy. Spółka oferuje sieciom handlowym setki nowych lokalizacji i bezpieczny, powtarzalny format, gwarantujący handlowy sukces i szybką ekspansję. Obecnie firma współpracuje już z kilkunastoma systemami franczyzowymi z różnych branż, m.in. lokalami gastronomicznymi, sklepami z odzieżą, obuwiem, artykułami dla dzieci, biżuterią, a także aptekami, czy kwiaciarniami.

tagi: Czerwona Torebka , Warzywnik ,