„Sfinalizowanie tej transakcji stanowi przełom w prowadzonej przez nas działalności” – mówi Kamil Kliniewski, największy udziałowiec Hygieniki – „Przede wszystkim pozwoli na zwielokrotnienie obrotów giełdowej spółki. Wspólnie z Grupą DailyVertiebs, zamierzamy realizować strategie rozwoju na wszystkich rynkach, na których prowadzimy działalność oraz wdrożyć plan zakładający ekspansję na nowe rynki m.in. Europy Wschodniej. Szczegółowa strategia na najbliższe 3 lata, przedstawiona zostanie jeszcze w czwartym kwartale tego roku.”
Schlecker Polska posiada w naszym kraju blisko 200 sklepów (głównie w mniejszych miejscowościach) oraz magazyn centralny w Piotrkowie Trybunalskim. Wg planów nowego udziałowca powinna w perspektywie trzech lat liczyć ponad 300 placówek.
Kliniewski - dodaje, że pierwszą decyzją, zapowiadającą daleko idące zmiany będzie rebranding sieci. „Zmieniamy nazwę sieci na Dayli. Stare sklepy będą stopniowo przebudowywane, zwiększy się liczba asortymentu spożywczego. Ponadto planowane jest poszerzenie zakresu usług dla klientów. Nowy model biznesowy będzie odpowiedzią na potrzeby współczesnego klienta, zakłada nowatorskie rozwiązanie, jakiego jeszcze nie ma na polskim rynku. Myślę, że zaskoczymy konkurencję” - zapowiada szef Hygieniki S.A.
tagi: Hygienika , Schlecker , drogerie ,
Według badania Grupy Offerista, w zeszłym roku najwięcej...
Dotychczasowy dyrektor sprzedaży i członek zarządu w Kraft...
Z najnowszego raportu pt. „Obawy i lęki mikro oraz małych...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...