„Sfinalizowanie tej transakcji stanowi przełom w prowadzonej przez nas działalności” – mówi Kamil Kliniewski, największy udziałowiec Hygieniki – „Przede wszystkim pozwoli na zwielokrotnienie obrotów giełdowej spółki. Wspólnie z Grupą DailyVertiebs, zamierzamy realizować strategie rozwoju na wszystkich rynkach, na których prowadzimy działalność oraz wdrożyć plan zakładający ekspansję na nowe rynki m.in. Europy Wschodniej. Szczegółowa strategia na najbliższe 3 lata, przedstawiona zostanie jeszcze w czwartym kwartale tego roku.”
Schlecker Polska posiada w naszym kraju blisko 200 sklepów (głównie w mniejszych miejscowościach) oraz magazyn centralny w Piotrkowie Trybunalskim. Wg planów nowego udziałowca powinna w perspektywie trzech lat liczyć ponad 300 placówek.
Kliniewski - dodaje, że pierwszą decyzją, zapowiadającą daleko idące zmiany będzie rebranding sieci. „Zmieniamy nazwę sieci na Dayli. Stare sklepy będą stopniowo przebudowywane, zwiększy się liczba asortymentu spożywczego. Ponadto planowane jest poszerzenie zakresu usług dla klientów. Nowy model biznesowy będzie odpowiedzią na potrzeby współczesnego klienta, zakłada nowatorskie rozwiązanie, jakiego jeszcze nie ma na polskim rynku. Myślę, że zaskoczymy konkurencję” - zapowiada szef Hygieniki S.A.
tagi: Hygienika , Schlecker , drogerie ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....