Z rynku FMCG

Płatki owsiane NESVITA w nowym opakowaniu

Środa, 26 września 2012 Autor: Maja Święcka,
Należąca do firmy Nestlé marka NESVITA zmieniła opakowania płatków owsianych w saszetkach. Nowe logo i odświeżona czcionka wzmacniają branding, nadają opakowaniom bardziej nowoczesny wygląd i wyróżniają produkt na półce.

Na saszetkach NESVITA pojawiło się logo, które konsumenci znają z linii płatków owsianych NESVITA Naturalnie na śniadanie. Nowe logo jest prostsze, dwukolorowe – żółte na zielonym tle i zawiera kłosy owsa. Zmieniono również styl czcionek na opakowaniach. W ten sposób wzmocniono branding, co gwarantuje łatwiejsze odnalezienie produktów NESVITA na półce.

„Dzięki wprowadzonym zmianom opakowania zyskały bardziej nowoczesny wygląd i lepiej odróżniają się od produktów konkurencji. Umieszczenie nowego logo na saszetkach pozwoliło również na ujednolicenie obu linii produktów NESVITA – tej w saszetkach oraz linii NESVITA Naturalnie na śniadanie w większych, familijnych kartonikach” – mówi Anna Chwaścińska, Group Product Manager w Dziale Deserów i Produktów Zbożowych Nestlé Polska.

Z tyłu opakowania, tak jak w przypadku wszystkich produktów Nestlé, znajduje się KOMPAS ŻYWIENIOWY. Składa się on z tabeli wartości odżywczych, dzięki której wiadomo, ile białka, węglowodanów, tłuszczu i błonnika znajduje się w jednej porcji owsianki i jaki procent ich wskazanego dziennego spożycia pokrywa porcja.

Ponadto w KOMPASIE ŻYWIENIOWYM znajdują się ramki: „Warto wiedzieć” i „Warto zapamiętać”, będące źródłem porad i ciekawostek na temat odżywiania i zdrowego stylu życia oraz informacji o kluczowych zaletach produktu ważnych dla konsumenta. W polu „Warto porozmawiać” znajduje się również kontakt do Serwisu Konsumenta, gdzie specjaliści odpowiedzą na wszystkie pytania.

tagi: płatki owsiane , NESVITA , Nestle ,